آفتاب

اهدای خون اجباری و ربودن پزشکان، اقدام جدید گروه تروریستی داعش در موصل

اهدای خون اجباری و ربودن پزشکان، اقدام جدید گروه تروریستی داعش در موصل

تهران - ایرنا - گروه تروریستی تکفیری موسوم به ˈداعشˈ برای مداوای زخمی های خود پزشکان را ربوده و شهروندان موصلی را مجبور به اهدای خون می کند.

به گزارش خبرگزاری عراقی ˈکنوزمدیاˈ، شاهدان عینی اعلام کردند: سرکرده های داعش ، شهروندان موصل را مجبور می کنند برای نجات تروریست های زخمی درپی حمله هوایی ارتش عراق، خون خود را اهدا کنند.

آن ها افزودند: تروریست های داعشی با استفاده از بلندگو از همه شهروندان مناطق تحت اشغال خود در شهرهای ˈموصلˈ و ˈتلعفرˈ خواستند که برای نجات تروریست های مجروح در حمله نیروی هوایی عراق خون خود را اهدا کنند.

تروریست ها شهروندان را تهدید کرده اند درصورتی که از اهدای خون امتناع کنند، آن ها را به قتل می رسانند.

به گفته شهروندان موصلی، تروریست ها در روزهای گذشته برای مداوای مجروحان خود بارها اقدام به ربودن پزشکان این شهر کرده اند.

نیروی هوایی ارتش عراق از 10 ژوئن (19 تیرماه) که تروریست ها مناطقی از شهرموصل را به اشغال در آوردند ، بارها پناهگاه ها و محل تجمع آن ها را درهم کوبیده است.

دوشنبه گذشته نیز حکومت مرکزی عراق به نیروی هوایی دستور داد از نیروهای ˈپیشمرگه ˈکرد در درگیری با تروریست های داعش پشتیبانی کند.

براساس آمارهای موجود، شمار کشته های گروه داعش در ماه ژوئیه بر اثر حملات نیروی هوایی عراق به موصل از مرز 461 نفر فراتر رفته است.

خاورم**631**2041**1586
کد N430259

وبگردی