آفتاب

معاون اول قوه قضائیه:طرح تکریم بانوان کاملا قابل دفاع است/ خانم‌ها اولین مدافعان این طرح خواهند بود

معاون اول قوه قضائیه:طرح تکریم بانوان کاملا قابل دفاع است/ خانم‌ها اولین مدافعان این طرح خواهند بود

فارس نوشت:

معاون اول قوه قضاییه با دفاع از طرح تکریم بانوان که از سوی شهرداری تهران آغاز شده است، گفت: این حرکت کاملاً قابل دفاع است و اولین مدافع این طرح خود خانم‌ها خواهند بود و همچنین در جهت ایجاد محیط و فضای مناسب برای بانوان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه، ظهر امروز و در مراسم ختم آیت‌الله شب‌زنده‌دار حاضر شد و در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح تکریم بانوان که از سوی شهرداری تهران آغاز شده است اظهار داشت: این حرکت بسیار خوبی است و در واقع جلوگیری از اختلاف زن و مرد در محیط اداری بوده و خود زن‌ها و بسیاری از آنان برای انجام کار بهتر به یک محیط مناسب نیازمندند.

وی اضافه کرد: این کار در جهت جلوگیری از اختلاط زن و مرد است. در اصل برای سرویس‌دهی مناسب به مراجعان بوده و در واقع حرکت مناسبی در جهت ایجاد محیط و فضای مناسب برای بانوان است.

معاون اول قوه قضاییه با دفاع از عملکرد شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بدون شک اولین مدافع این طرح خانم‌ها خواهند بود.

رئیسی با اشاره به تحولات غزه و طرح آتش‌بس موقت بیان کرد: من فکر می‌کنم بیش از هر زمان دیگری نفرت عمومی نفرت به رژیم صهیونیستی وجوددارد و هیچ گاه در تاریخ بیش از 60 ساله غصب فلسطین ما تا این میزان نفرت عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی را نداشتیم و بیش از هر زمانی بحث در مورد سازش و مذاکره و مباحث سیاسی نسبت به رژیم آدمکش صهیونیستی محکوم و منتهی به شکست است.

معاون اول قوه قضاییه با تأکید بر اینکه تجربه مقاومت تجربه موفقی بوده است، تصریح کرد: در چند دوره مردم فلسطین، لبنان، کرانه باختری و غزه از خودشان نشان دادند که تنها نسخه مقاومت بر زمین فلسطین را می‌تواند نجات دهد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مردم غزه باید روحیه مقاومت و ایستادگی داشته یاشند، خاطرنشان کرد: با مقاومت مردم فلسطین به حقوق خود خواهند رسید و امروز وضعیت به نحوی است که هر کس دم از اسرائیل و طرفداری از این رژیم بزند منفور همه خواهد بود.

 

17503

کد N430153

وبگردی