آفتاب

رهبر حزب سعادت ترکیه:طرح تجزیه گام به گام کشورهای مسلمان اجرا می شود

رهبر حزب سعادت ترکیه:طرح تجزیه گام به گام کشورهای مسلمان اجرا می شود

آنکارا- ایرنا- ˈمصطفی کامالاکˈ رهبر حزب ˈسعادتˈ ترکیه روز چهارشنبه گفت: طرح گام به گام تجزیه کشورهای مسلمان در دست اجرا است.

به گزارش ایرنا از آنکارا، وی در نشست مطبوعاتی با اشاره به بحران و اغتشاش در جهان اسلام هشدار داد که جهان اسلام گام به گام بسوی تجزیه سوق و اشغال می شود.

کامالاک گفت: در طول 10 سال گذشته عراق، سودان، لیبی، سوریه و فلسطین را به سوی تجزیه سوق دادند و تلاش امپریالیسم جهانی ایجاد دولت های کوچکتر با هدف تسلط سهل تر بر آنان است.

وی گفت: امپریالیسم جهانی در جهت مطامع خود از هرگونه اختلاف مذهبی و قومی در جهان اسلام بهره گرفته و سعی در تحریک مذاهب و قومیتهای مسلمان علیه یکدیگر دارد و جغرافیای اسلام به سرعت بسوی یک جنگ سوق داده می شود.

رهبر حزب سعادت ترکیه با تاکید بر اینکه مسوولین کشورهای اسلامی و در راس آنها ترکیه در امتحان غزه قرار دارند گفت: مردم غزه با شعادت و پایداری در ماه رمضان امتحان خود را پس داده اند و از امتحان تاریخی خود سربلند بیرون آمده اند ولی انسانیت و وجدان انسانی در این امتحان رفوزه شده است.

کامالاک افزود: آمریکا، امپریالیسم جهانی، فروشندگان جهانی سلاح، روسیه، کاپیتالیسم استعمارگر، اسراییل و کشورهای اروپایی از رخدادهای خاورمیانه نفع می برند و رخدادهای سوریه، لیبی و مصر با حمایت کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا با هدف تامین امنیت اسراییل و به اجرا درآوردن طرح اسراییل بزرگ اجرا شده است.

خاورم**1010 **2012
کد N430134

وبگردی