آفتاب
رییس موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک فلسطین:

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در جبهه انقلاب است

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در جبهه انقلاب است

رییس موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک فلسطین اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد فتنه در جبهه انقلاب اسلامی و متحدان آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، ولید محمد علی در همایش بین‌المللی «از نهضت مشروطیت تا قیام ۲۹ بهمن تبریز و انقلاب اسلامی» با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر اسراییل در غزه، هدف اصلی اسراییل غاصب را تنها متوقف کردن گروه مقاومت دانست.

او با بیان این که گروه مقاومت با حمایت‌های ایران توانسته است ارتش رژیم صهینونیستی را در منطقه زمین‌گیر کند، تاکید کرد: همه این حرکت‌ها و حمایت‌هایی که در سرزمین‌های اشغالی دیده می‌شود و بیش‌تر تکنیک‌های گروه‌های فلسطینی با حمایت ایران صورت گرفته است.

ولید محمد علی ادامه داد: حرکت‌های مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی بوده و ما از کمک‌های ملت و دولت ایران استفاده‌های زیادی کردیم.

وی بر اتحاد بین جبهه انقلاب اسلامی ایران و گره‌های مقاومت تاکید کرد و گفت: محور این اتحاد مبتنی بر پیروی از رهبری واحد تا پیروزی خط ناب محمدی است.

گفتنی است همایش بین‌المللی «از نهضت مشروطه تا قیام 29 بهمن تبریز و پیروزی انقلاب اسلامی» با حضور متفکران و اندیشمندان داخلی و خارجی صبح امروز آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

کد N429949

وبگردی