آفتاب
یک استاد حوزه:

گفتمان‎های دینی جهاددانشگاهی، مصداق بارز همکاری حوزه و دانشگاه است

گفتمان‎های دینی جهاددانشگاهی، مصداق بارز همکاری حوزه و دانشگاه است

معاون تبلیغ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه برادران استان زنجان، گفت: گفتمان‎های دینی دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان مصداق بارز همکاری حوزه و دانشگاه است.

حجت‎الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی نهادی غیردولتی و انقلابی است که در سال‎های اخیر شاهد فعالیت‎های این نهاد در سطح استان در بخش علم، فناوری و مسایل فرهنگی هستیم.

وی به تأثیر منحصر به فرد گفتمان‎های دینی دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان در سطح استان اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی با اجرای این طرح توانسته است موضوعات روز را توسط اساتید مطرح کشوری طرح کرده و به شبهات دینی پاسخ شایسته و درخوری بدهد.

معاون تبلیغ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه برادران استان زنجان، ادامه داد: مهدویت، فرقه‎های نوظهور و موضوعات اخلاقی از جمله موضوعاتی است که در سطح استان در گفتمان‎های دینی دانشجویی توسط جهاددانشگاهی زنجان بیان شده و حوزه علمیه استان زنجان نیز این فرصت را مغتنم شمرده و طلاب از منافع آن استفاده کرده‎اند.

ناصر تصریح کرد: عوامل اجرایی این نهاد انقلابی جزء اقشار تحصیل‎کرده و نخبه هستند که همین موضوع نویدبخش فضای تازه در سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به تربیت دانشجویان، در پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کشور مؤثر بوده و می‎تواند طرحی نو از خود در سطح استان بر جای گذارد.

ناصر یادآور شد: جهاددانشگاهی زنجان در کنار حمایت از خبرگزاری‌ها بهتر است که در انعکاس اخبار قرآنی استان بیش از گذشته توجه کند.

انتهای پیام

کد N429798

وبگردی