آفتاب

کاهش محبوبیت اوباما و نگرانی آمریکایی‌ها از آینده تاریک فرزندان‌شان

کاهش محبوبیت اوباما و نگرانی آمریکایی‌ها از آینده تاریک فرزندان‌شان

در نظرسنجی جدیدی مشخص شد که سطح بالایی از نارضایتی از رئیس‌جمهوری آمریکا، سیستم سیاسی و اقتصادی این کشور وجود دارد و تعداد بیشماری از شرکت‌کنندگان آینده فرزندان‌شان را تاریک و دشوار می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نظرسنجی مشترک روزنامه وال استریت ژورنال و شبکه خبری ان.بی.سی مشخص شد که تنها 40 درصد از شرکت‌کنندگان وظیفه باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا را خوب توصیف کردند که این میزان بسیار پایین است.

همچنین میزان رای شرکت‌کنندگان در تایید عملکرد دولت واشنگتن در زمینه سیاست خارجی به ویژه درباره روسیه، اوکراین، عراق و غزه تنها 36 درصد است که بازهم در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

همچنین در این نظرسنجی مشخص شد که 64 درصد از شرکت‌کنندگان همچنان می‌گویند، تاثیرات فروپاشی و بحران اقتصاد را بر روی زندگی‌شان احساس می‌کنند و قریب به نیمی از آن‌ها معتقدند اقتصاد آمریکا همچنان در رکود قرار دارد.

76 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز که بالاترین سطح را در طول مدت ریاست جمهوری اوباما به خود اختصاص می‌دهد، اعلام کردند که نسبت به آینده فرزندانشان امیدی ندارند و از اینکه فرزندانشان زندگی بهتری داشته باشند، خوشبین نیستند.

این نظرسنجی نشان‌دهنده این است که چگونه میزان محبوبیت اوباما و دولتش ظرف یک دهه به سرعت وخیم شده است.

انتهای پیام

کد N429731

وبگردی