آفتاب

استاد دانشگاه آمریکایی: اوباما و نتانیاهو جنایتکار جنگی هستند

استاد دانشگاه آمریکایی: اوباما و نتانیاهو جنایتکار جنگی هستند

تهران– ایرنا– ˈکارنل وستˈ فعال سیاسی و از اساتید دانشگاه در آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را بابت کشتار فلسطینیان و همچنین ˈباراک اوباماˈ را به دلیل حمایت هایش از این رژیم جنایتکار جنگی خواند.

به گزارش شبکه خبری روسی ˈراشاتودیˈ، وست که یک فیلسوف سرشناس و از فعالان سیاسی در آمریکا است، در یک سخنرانی در برابر معترضانی که اخیرا تجمعی را در حمایت از ملت فلسطین در شهر واشنگتن دی.سی برپا کردند، از ˈباراک اوباماˈ به شدت انتقاد کرد.

وی اوباما را بابت حمایت هایش از رژیم صهیونیستی و تسهیل کشتار فلسطینیان نوار غزه و کرانه باختری به دست نیروهای این رژیم و نیز به خاطر استفاده از پهپادهای نظامی که صدها کودک از قربانیان آن هستند، یک جنایتکار جنگی دانست.

این فعال آمریکایی همچنین ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به خاطر پیگیری سیاست اشغالگری و کشتار، در زمره جنایتکاران جنگی قرار داد.

وی افزود: نتانیاهو نه به خاطر یهود بودن، بلکه از این جهت که توسعه اشغالگری و از بین بردن انسان ها را در پیش گرفته است، یک جنایتکار جنگی است.ˈ

بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، تازه ترین دور حملات رژیم صهیونیستی که از هشتم ژوییه (17 تیرماه) 2014 ادامه دارد، تاکنون یکهزار و 880 شهید و نزدیک به 10هزار مجروح به جا گذاشته است که اکثر آنها را افراد غیر نظامی و زنان و کودکان تشکیل می دهند.

رسانام **1302**2017
کد N429338

وبگردی