آفتاب
/سفر روحانی به چهار محال و بختیاری/

رئیس‌جمهور/2/: نرمش ذلیلانه و تسلیم، ممنوع است

رئیس‌جمهور/2/: نرمش ذلیلانه و تسلیم، ممنوع است

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه "مردم ایران از روز اول در کنار مظلومان عالم و مردم کشورهای مسلمان بوده‌اند"، اظهار کرد: این مردم نه تنها برای منافع ایران که برای منافع جهان اسلام و مظلومان تلاش کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، حسن روحانی با بیان اینکه "دولت در یک سال گذشته گام‌های اولیه را در مسائل مهم کشور برداشته است"، خاطرنشان کرد: در زمینه مسائل اقتصادی، سیاست خارجی، سیاست داخلی، فرهنگی و اجتماعی گام‌های روشن و آشکاری را به کمک مردم، هدایت رهبری، لطف خداوند و توجهات حضرت ولی عصر (عج) برداشته است.

وی با اشاره به حوزه سیاست خارجی ادامه داد: امروز سیاست خارجی ایران با دیروز متفاوت است و دولت توانسته هفت میلیارد دلار از اموال مردم ایران را از چنگ ظالمان خارج کند و قدم‌های بعدی را مردم با قدرت برمی‌دارند. دنیا می‌داند دیگر تحریم و تهدید تأثیرگذار نیست.

رئیس‌جمهور همچنین افزود: همانطور که رهبری فرموده‌اند، ما نرمش قهرمانانه خواهیم داشت. نرمش ذلیلانه و تسلیم در برابر قدرت‌های بزرگ، ممنوع است. ما با دنیا سخن می‌گوییم و با منطق و استقلال از طریق معیارهای اسلامی و سیره پیامبر (ص) و ائمه به دنبال بازپس‌گیری حقوق مردم هستیم.

روحانی به مسائل اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروز نسبت به پارسال ثبات و آرامش بیشتری در زمینه اقتصادی وجود دارد و مردم دیگر امروز برای خریدن ارز خارجی و سکه حرص نمی‌ورزند و آنها را به عنوان ذخیره زیر تشک هدایت نمی‌کنند. مردم امروز احساس ثبات می‌کنند و این ثبات و آرامش که با کمک مردم به دست آمده مهمترین پایه برای سرمایه‌گذاری در کشور است.

وی با بیان اینکه "امروز سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به سمت ایران حرکت کرده‌اند"، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ده‌ها طرح در استان چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری در حال بررسی است و شما شاهد چهارمحال و بختیاری و شهرکردی جدید و توسعه‌یافته خواهید بود.

ادامه دارد...

کد N429035

وبگردی