آفتاب
/سفر روحانی به چهار محال و بختیاری/

حاشیه‌های اولین ساعات حضور رییس جمهور در چهارمحال و بختیاری

حاشیه‌های اولین ساعات حضور رییس جمهور در چهارمحال و بختیاری

رییس جمهور کشورمان در ششمین سفر استانی خوذ همزمان با ورود به به فرودگاه شهرکرد با استقبال گسترده مردم استان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به شهرکرد، ورزشگاه انقلاب شهرکرد اولین مقصد سخنرانی حجت‌الااسلام والمسلمین روحانی پس از ورود به شهرکرد بود که جمع کثیری از مردم استان در مسیر فرودگاه شهرکرد تا ورزشگاه حضور یافته بودند تا بدین طریق از رییس جمهور استقبال کنند .

پلاکاردهایی با جملاتی نظیر «آقای مهربان به شهر مهربانی خوش آمدی» و «به تدبیر تو امید بسته‌ایم» در دست استقبال کنندگان از رییس جمهور بود.

همچنین برخی از مردم نوشته‌هایی در دست داشتند که بر این موضوع تاکید می‌کرد تونل گلاب و بهشت‌آباد مرگ خاموش چهارمحال و بختیاری.

نواختن موسیقی محلی از دیگر برنامه‌های مردم استان در استقبال از رییس‌جمهور بود، ضمن این‌که برخی از مردم شهرکرد لباس‌های محلی به تن داشتند و اینگونه به استقبال رییس‌جمهور آمده بودند.

در ورزشگاه انقلاب محل سخنرانی رییس‌جمهور نیز مردم تصاویر رییس‌جمهور، مقام معظم رهبری و امام (ره) را بر دست دارند و روی پلاکاردهایی که بر روی دست‌های آنها بود نوشته شده «نگذارید کارون و زاینده‌رود بمیرد»، «تونل گلاب نمی‌خواهیم»، «آقای رییس‌جمهور ما خواهان بازگشت زمین‌های ورزشی‌مان هستیم».

نمایندگان سامانه 111 همانند دیگر سفرهای استانی رییس جمهور نامه‌های مردم به رییس جمهور را جمع‌آوری می کردند.

انتهای پیام

کد N429001

وبگردی