آفتاب
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(ع):

داعش و صهیونیست، دو لبه قیچی استکبار هستند

داعش و صهیونیست، دو لبه قیچی استکبار هستند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: ما بر اساس اخبار و نشانه‌های موجود معتقدیم که داعش و صهیونیست‌ها دو لبه قیچی برای پیشبرد اهداف استکبار در جهان هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار دکتر قاهر ریسوی مشاور نخست وزیر بنگلادش افزود: دراین راستا هیچ یک از صهیونیست‌ها متعرض داعشی‌ها و هیچ داعشی نیز با صهیونیست‌ها تقابل نمی‌کند؛ حتی مصدومان داعش در اسرائیل درمان می‌شود.

وی با بیان این‌که بر این اساس ما داعش را صهیونیست و صهیونیست را نوعی داعش می‌دانیم، افزود: از این روست که ما در مقابله با این جریان استکباری محکم ایستاده‌ایم، باید بدانیم که داعش ارتباطی به اسلام ندارد و این گروه اخیراً حتی قرآن را نیز تحریف می‌کند تا اسلام را نابود سازد.

سعیدی، حمله اسرائیل به غزه را فرصتی معرفی کرد که داعش در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد و گفت: در چنین شرایطی وظیفه ما این است که از مقاومت در برابر این نیروهای انحرافی و دست ساز استکبار جهانی حمایت کنیم و در این مسیر هیچگاه فریب مکر دشمن را نخوریم.

وی گفت: در قرآن بیان شده است که این گروه‌ها به دنبال این هستند نور الهی را خاموش کنند؛ در حالی که اراده خدا این است که این نور همچنان باشد و مسلماً با حمایت از مقاومت، صهیونیست‌ها و داعشی‌ها محکوم به شکست هستند.

سعیدی در ادامه با بیان این‌که تمام جهان اسلام باید برای تحقق این اراده الهی و رسیدن به این آرمان بلند تلاش کند، به سالروز اقدام تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت اشاره کرد و گفت: ما از اقدامات تخریبی دشمنان حقیقی اسلام نسبت به آثار اسلامی خسارت‌ها و آسیب‌های زیادی دیدیم ولی با توجه به خواست خداوند، این آثار همچنان پابرجاست.

وی افزود: وهابیت برای این که به خیال خود بخواهد نور ائمه اطهار(ع) را خاموش کند، قبور مطهر آنها را در بقیع تخریب کرد، ولی این مزارهای مبارک، همچنان منتشر کننده انوار اسلامی حقیقی به همگان هستند؛ همان کاری که داعش در سامرا و کاظمین به دنبال آن بود و این دسیسه خنثی شد.

سعیدی در ادامه اظهار کرد: ما نسبت به کشور بنگلادش از گذشته، پیش از این که تجزیه شود، آشنایی کامل داریم.

وی با بیان این‌که جهان اسلام درگذشته از یکپارچکی و وحدت برخوردار و در جامعه جهانی صاحب نظر و قدرت بود، افزود: همین مسئله موجب شد که دشمنان اسلام برای تضعیف این قدرت، به دنبال تجزیه آن افتادند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: تجزیه کشور و سرزمین گسترده ممکن نیست، مگر این که افرادی قدرت طلب به دنبال حکومت برای خود باشند؛ همین مسئله موجب شد که در جامعه اسلامی اختلاف و دو دستگی به وجود آید و این قدرت بشکند.

وی این دسیسه دشمن را در جامعه اسلامی تأثیرگذار دانست و گفت: موفقیت‌هایی که استکبار از این تجزیه کردن جامعه اسلامی به دست آورده است، موجب شده که امروز نیز این سیاست در دستور کار آنها قرار گیرد.

وی داعش را محصول توطئه مشترک استکبار جهانی با محوریت آمریکا معرفی کرد و گفت: استکبار برای این که بتواند از کشور جعلی اسرائیل حمایت کرده و آن را حفظ نمایند، لازم دید که جهان اسلام را درگیر مسائل داخلی کرده تا در پی این التهاب به وجود آمده، اسرائیل زندگی خود را با آسودگی ادامه دهد.

در این دیدار، یک جلد از کتاب شریف صحیفه سجادیه به دکتر قاهر ریسوی مشاور نخست وزیر بنگلادش اهدا شد.

انتهای پیام

کد N428833

وبگردی