آفتاب

هنیه: اسرائیل از طریق سیاست نمی‌تواند شکست‌های نظامی‌ خود را جبران کند

هنیه: اسرائیل از طریق سیاست نمی‌تواند شکست‌های نظامی‌ خود را جبران کند

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه مقاومت فلسطین در زمینه راهکارهای سیاسی به مسئولیت خود به خوبی عمل کرده، گفت: اسرائیل از طریق سیاست نیز نمی‌تواند به اهداف خود در جنگ علیه نوار غزه دست یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی اظهار داشت: مقاومت فلسطین به مسئولیت خود در برخورد با تمامی اقدامات و تحرکات سیاسی به خوبی عمل و با برادران و دوستان خود در قطر و ترکیه تماس برقرار کرد و در حال حاضر برای پایان دادن به خشونت‌ها و برداشتن محاصره از نوار غزه در مصر حضور دارد.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که دشمن صهیونیستی نمی‌تواند شکست‌های نظامی خود را در عرصه سیاسی جبران کند و پیروزی در جنگ اخیر غزه زمینه ساز لغو محاصره غزه خواهد شد.

اسماعیل هنیه طی بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که پیروزی مقاومت در عرصه نظامی و ایستادگی مثال زدنی ملت فلسطین زمینه ساز لغو محاصره غزه خواهد شد.

وی تاکید کرد: آنچه اسرائیل از به دست آوردن آن در میدان جنگ عاجز ماند در میدان سیاست نیز نمی‌تواند آن را به دست بیاورد و قربانیان جنگ امانتی بر گردن سیاستمداران هستند.

هنیه خاطرنشان کرد: هیات فلسطینی در قاهره در کنار مردم و مقاومت فلسطین هستند و هرگز در خصوص حقوق فلسطینی‌ها کوتاهی نخواهند کرد.

وی همچنین از هیات فلسطینی مذکور خواست تا اقدامات سیاسی مناسب اتخاذ کرده و به نتایجی دست یابد که به کشتار مردم فلسطین پایان دهد.

هنیه تاکید کرد: فلسطینی‌ها با برادران مصری و عرب خود به خاطر پایان دادن به محاصره غزه به طور کلی در یک خندق مشترک قرار دارند.

وی همچنین عنوان داشت: ویرانی هولناک در غزه نشان می‌دهد که دولت تکنوکرات فلسطین و گروه‌های مقاومت مسئولیت سنگینی را برای بازسازی مجدد بر عهده دارند.

انتهای پیام

کد N428594

وبگردی