آفتاب

عضو فراکسیون اکثریت مجلس: بهانه‌ها درباره عملکرد دولت بسیار ابتدایی و ناشی از بغض و کینه است

عضو فراکسیون اکثریت مجلس: بهانه‌ها درباره عملکرد دولت بسیار ابتدایی و ناشی از بغض و کینه است

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت می گوید: هرگونه تضعیف دولت روحانی مخالف منافع کشور است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که شرایط سیاسی کشور در دوره یازدهم دولت بسیار بهتر از دولت قبل است تصریح کرد: هرکاری که به تضعیف دولت دکتر روحانی بیانجامد اقدام ناپسندی است.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر این که برخی از مسایل سیاسی رایج این روزها تنها موحب کاهش انرژی کشور و دولت شده و دستاورد دیگری ندارد گفت: به خصوص موارد بسیار ابتدایی و عمدتا ناشی از بغض و کینه ای که مطرح می شود موجب ایجاد یاس در جامعه است و اصلا به نفع کشور نیست.
این نماینده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نسبت میان تذکرات مجلس به دولت قبل و این دولت خاطر نشان کرد: شما نسبت تذکرات، اخطارها و سئوالاتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به اعضای این دولت داشته و دارند را با دولت قبلی درهمین مدت مشابه مقایسه کنید،متوجه می شوید که بسیاری از مسایل چه وضعیت یپدا می کنند.
جعفرزاده گفت: این سئوال در اذهان مردم ما بی جواب می ماند که چطور می شود یک دولتی قبلا بوده که تخلفاتش بسیار بیشتر از این دولت است و در آن زمان سکوت شده و حال حاضر عده ای هر آنچه را که بتوانند بزرگنمایی می کنند.
عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی افزود: این سئوال را هیچ کس نمی تواند جواب دهد و هیچ پاسخی هم ندارد مگر اینکه جوابش را ناراحتی و بغض و نامهربانی هایی بدانیم که درحال حاضر انجام می شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:البته من نمی گویم که در صورت وجود تخلف در این دولت برخورد نشود اما به طور مثال هوچیگری های مفسدان اقتصادی را هشت سال شنیدیم اما اتفاق خاصی رخ نداد حالا هم هر پرونده ای هست و یا پیدا می شود، به محاکم قضایی ارجاع خواهند شد و باید به صورت عملی با تخلفات این مفسادان برخورد می شود.

/2727

کد N428131

وبگردی