آفتاب
آیت‌الله فاضل‌لنکرانی:

داعش با توطئه اسرائیل برای تخریب مسلمانان و کعبه روی کار آمد

داعش با توطئه اسرائیل برای تخریب مسلمانان و کعبه روی کار آمد

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، گفت: اسراییل داعش و تکفیری‌ها را با هدف از هم پاشیدن اسلام و مسلمانان و تخریب توحید و کعبه روی کار آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز سه شنبه در دیدار با رییس و معاونان جهاد دانشگاهی استان قم با ارزشمند خواندن حرکت جهاد دانشگاهی در زمینه برگزاری جشنواره اسوه حسنه در مقابل خطر جریان‌های تفکیری افزود: داعشی‎ها ورژن جدید وهابیت هستند و ابوبکر بغدادی در اسراییل تعلیم دیده و فن خطابه را هم از آن‌ها یاد گرفته است.

وی اظهار کرد: امروز باید مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی تلاش خود را برای ریشه‎شناسی و راه‎های مقابله با این جریانات خطرناک بیشتر کنند.

فاضل‌لنکرانی یادآور شد: آنها هر کاری برای اسلام هراسی انجام می‎دهند و از هیچ جنایتی فروگذار نمی‎کنند؛ آنها عین جنایاتی که اسراییل انجام می‎دهد را انجام می‏‌دهند؛ آنها برای تخریب اسلام به این نتیجه رسیدند که خشن‎ترین چهره ممکن را برای اسلام بتراشند و مردم از این جامعه بیزار کنند.

وی گفت: آنها کارهایی می‎کنند که حیوانات وحشی نیز که برای زندگی بین خود ضوابطی نیز دارند نیز چنین وحشی‎گری نمی‎کنند آنها چگونه می‎توانند افرادی را تربیت کنند که کودکی را سرببرد و بعد از این کار خوشحالی و شادی کند؟

این استاد حوزه اظهار کرد: وقتی امام راحل و مقام معظم رهبری فلسطین را مساله اول جهان اسلام می‎دانند به همین دلیل حکیمانه است؛ زیرا امروز مشخص شد که آنها از فلسطین این مسیر را آغاز کردند و اگر مسئله فلسطین حل شود، بسیاری از این مسایل نیز حل می‎شود.

وی با بیان اینکه داعش به دنبال از بین بردن کعبه و پیامبر اعظم است، گفت: آنها شعار مخفی وهابیت را علنی کردند چرا که وهابیت نیز قائل به تکفیر طواف کعبه هستند، ولی قدرتشان نرسید این کار را انجام دهند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، ادامه داد: داعشیان قصد انجام چنین کاری را دارند چون اسراییل از آنها می‎خواهد؛ اسراییل کاملا به جریان مهدویت واقف است و به همین دلیل می‎خواهد تمام ظواهر و علائم ظهور از جمله کعبه را از بین ببرد.

فاضل لنکرانی گفت: مهدویت مثل روز برای اسراییلی‎ها روشن است و به همین دلیل است که این گروه‎ها را علم کرده‎‎اند و باید مراکز علمی و دانشگاهی ما در این زمینه فعال‌تر باشند و بسیار خوشحالم که جهاد قم در این زمینه نیز گام‎های جدی برداشته است.

انتهای پیام

کد N428068

وبگردی