آفتاب

اذعان نتانیاهو به "عدم موفقیت صد در صدی" در حمله به غزه

اذعان نتانیاهو به "عدم موفقیت صد در صدی" در حمله به غزه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه تضمینی برای موفقیت صد درصدی در حمله به نوار غزه وجود ندارد، گفت: ارتش اسرائیل نهایت توان و تلاش خود را برای از بین بردن تونل‌های مرزی متعلق به حماس به کار برده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به ارتش و اعضای سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل «شاباک» به خاطر "پایان دادن به عملیات نابودی تونل‌ها در نوار غزه" تبریک گفت.

نتانیاهو مدعی شد: این عملیات، عملیاتی پیچیده بود که سربازان ما در شرایطی بسیار سخت به آن دست زده‌اند. عملیات نظامی اسرائیل ضربه سنگینی به ساختارها و تاسیسات استراتژیکی زد که حماس در طول سال‌ها بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده بود.

وی در ادامه اذعان کرد: همانطور که در آغاز عملیات نظامی نیز گفتم تضمینی برای موفقیت صد درصدی وجود ندارد اما ما تمامی تلاش و توان خود را برای تخریب و وارد آوردن بیشترین خسارات به تونل‌های حماس به کار بردیم.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) پایان عملیات خود علیه تونل‌های حماس را اعلام و مدعی شد 32 تونل در مرز با غزه را از بین برده است. اسرائیل همچنین عقب‌نشینی نیروهای خود با آغاز آتش‌بس 72 ساعته را اعلام کرد.

در همین راستا سامی ابوزهری، سخنگوی حماس در سخنانی اظهار داشت که حماس همچنان می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد و نتانیاهو در نوار غزه صد درصد شکست خورده است.

انتهای پیام

کد N428064

وبگردی