آفتاب

مرگ یا هتک حرمت به دست داعش سرنوشتی که زنان موصلی را انتظار می کشد

مرگ یا هتک حرمت به دست داعش سرنوشتی که زنان موصلی را انتظار می کشد

تهران - ایرنا - ضرب الاجلی را که داعش برای زنان موصلی تعیین کرده تا برای تن دادن به خواسته نامشروع تروریست های این گروه، نام خود را فهرستی ثبت نام کنند، به پایان رسید.

از موصل خبر می رسد که گروهک تروریستی داعش فهرست زنانی را که می باید میان مرگ و تن دادن به ˈجهاد نکاحˈ یکی را برگزینند، تکمیل کرده است .

پایگاه خبری ˈالانصارˈ روز سه شنبه به نقل از منابع آگاه عراقی نوشت، تروریست های داعش زنان موصل را مجبور کرده اند، با مراجعه به دفاتر ازدواج این گروهک، با مردان آماده جهاد نکاح آشنا شوند.

به گفته این منابع، تروریست های داعش آن دسته از ساکنان موصل را حاضر به معرفی دختران خود نیستند، به حکم دادگاه شرعی (!) خودساخته به اعدام کرده اند.

به نوشته این تارنمای عراقی، تروریست های داعش همچنین زنان موصل را تهدید کرده اند در صورتی که خود را تسلیم آن ها نکنند، به قتل خواهند رسید.

اخبار حاکی از خودکشی شماری از زنان و دختران عراقی که مورد تعرض داعشی ها قرار گرفته بودند، بارها در رسانه های عراقی و منطقه ای منتشر شده است.

به نوشته الانصار، داعش، فهرستی از اسامی زنان موصلی را تهیه کرده که بناست در روزهای آینده به جهاد نکاح با تروریست های تکفیری در آیند.

ˈمحمد العریفیˈ مفتی عربستانی و از رهبران فکری تکفیری ها برای نخستین بار بدعتی با عنوان جهاد نکاح را در سال 2011میلادی برای تقویت روحیه تروریست های داعش در سوریه صادر کرد، حکمی که با ابراز انزجار و محکومیت علمای اهل سنت در جهان اسلام روبه رو شد.

خاورم**1549
کد N427793

وبگردی