آفتاب

حذف عکس یک شهید توسط دلواپسان؟

 حذف عکس یک شهید توسط دلواپسان؟

همسر شهید علی‌محمدی در نوشت: چند روز پیش یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت فلانی شنیدی که در همایش دلواپسان عکس شهید علی محمدی و شهید رضایی نژاد را حذف کرده اند.

 
  همسر شهید علی‌محمدی نوشت: چند روز پیش یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت فلانی شنیدی که در همایش دلواپسان عکس شهید علی محمدی و شهید رضایی نژاد را حذف کرده اند.

در ادامه یادداشت منصوره کرمی -همسر شهید علی‌محمدی - در روزنامه اعتماد می‌خوانید: حقیقتش این است که چند روزی است که به فکر فرورفته ام که آنها دلواپس چه هستند که شهید علی محمدی و شهید رضایی نژاد دلواپس آن نیستند. آیا، آن روزهایی که شهید علی محمدی و شهید رضایی نژاد نگران بودند اینها اصلا معنی نگرانی را می دانستند چیست؟ آیا، آن روزها که همسران ما به شهادت رسیدند، این آقایان نگران شده بودند؟ و همایشی گذاشتند تا مسوولان را بیدار کنند تا بیشتر از دانشمندان کشورمان مراقبت کنند؟ آیا، آن روزها که بین شهدا فرق می گذاشتند و شهید درجه یک، دو و سه درست می کردند، اصلا نگران صدماتی که به انقلاب، مردم و خانواده شهدا می زدند، بودند؟ آیا از دل من و همسر شهید رضایی نژاد با خبر بودند؟ که حالاآنها نگران شده اند و ما بی خیال انقلاب.

شنیده ام بعضی از آقایان دلواپس معتقدند که دولتمردان، رهبری نظام را تحت فشار قرار داده اند و برای همین هم رهبری هیچ صحبتی نمی کنند! خیلی تعجب کردم که این چه جور دلواپسی است که شما به خود اجازه می دهید حتی اقتدار رهبری نظام را هم زیر سوال ببرید. آیا فکر نمی کنید ناخواسته در دام دشمن افتاده اید و شاید این راهی که می روید شما را به ناکجاآباد ببرد؟ آیا، شما نمی دانید تنها پشتوانه انقلاب وجود رهبری انقلاب و وحدت مردم است؟ اگر ما الان با اعتماد به نفس پشت میز مذاکرات می‌نشینیم به خاطر تصمیمات درستی بوده است که از رهبری نظام تا مسوولان نظام، از اول پیروزی انقلاب اسلامی، در زمان های مناسب گرفته اند. کمی به انقلاب مصر و سوریه نگاه کنید و تفکر کنید که چرا جمهوری اسلامی به یکی از رکن های بزرگ منطقه تبدیل شده است و دیگر انقلاب ها چنین وضعیتی را ندارند.

بیایید به جای اینکه هر کدام از ما ساز خود را بزند فقط و فقط به فکر انقلاب و خون شهدایی باشیم که برای این آب و خاک ریخته شده است. بیایید، به جای اینکه به فکر قدرت طلبی و منافع شخصی مان باشیم، کمی هم به ادامه مبارزه با امریکا و صهیونیسم فکر کنیم. بیایید، به قول شهید علی محمدی در دوستی ها تبهکن داشته باشید و نسبت به هم محبت تابش کنید. چون همان طور که امام راحل عزیزمان دائم در طول رهبری انقلاب از وحدت کلمه صحبت می کردند و وحدت کلمه را ضامن پیروزی انقلاب اسلامی می دانستند و همچنین بعد از رحلت امام هم رهبر عزیزمان آیت الله خامنه ای دائم ما را به داشتن وحدت و انسجام ملی ترغیب کرده اند. بیایید با توکل به خدا و آشتی با هم و داشتن وحدت ملی در کنار هم و به دور از بازی های جناحی تنها به مبارزه خود با دشمنان بشریت و اسلام عزیزمان بیندیشیم و تا برقراری حکومت عدل الهی و حکومت حضرت مهدی (عج) دست در دست هم دهیم و اجازه ندهیم هیچ چیز و هیچ کس دربین ما ایجاد تفرقه کند.
کد N427639

وبگردی