آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تصمیمی برای برگزاری جلسات کارگروه مشترک دولت، مجلس و احزاب گرفته نشده است

تصمیمی برای برگزاری جلسات کارگروه مشترک دولت، مجلس و احزاب گرفته نشده است

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، با تکذیب خبر برگزاری اولین جلسه مشترک کارگروه مشترک دولت، مجلس و احزاب، گفت: تشکیل چنین جلسه ای فعلا در حد یک پیشنهاد است و تصمیمی برای برگزاری آن گرفته نشده است.

روح الله جمعه ای در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به خبر تشکیل برگزاری اولین جلسه کارگروه مشترک دولت، مجلس و احزاب ، گفت: چنین جلسه ای امروز برگزار نمی شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، با تاکید براینکه هنوز تصمیمی برای برگزاری چنین جلساتی گرفته نشده است، تصریح کرد: تشکیل این کارگروه سه جانبه یک پیشنهاد است که اول باید مورد بررسی قرار بگیرد تا برای برگزاری چنین جلساتی برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه وزارت کشور متولی احزاب نیست، ادامه داد: دولت و وزارت کشور تنها نقش تسهیل کننده فعالیت احزاب  را دارند و تصمیم اصلی را باید خود تشکیل های سیاسی بگیرند؛ لذا اول آنان باید به نتیجه برسند و بعد وزارت کشور کمک ها و حمایت های لازم را خواهد کرد.

به گزارش مهر، برخی از خبرگزاری ها خبر داده بودند اولین جلسه کارگروه مشترک دولت ، مجلس و احزاب امروز برگزار می شود.

تشکیل کارگروه سه جانبه دولت، احزاب و مجلس پیشنهادی است که از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست استانداران و احزاب مطرح شده بود.

کد N427417

وبگردی