آفتاب
کامران خبر داد

عدم همراهی مصر برای صدور ویزای هیات پارلمانی اعزامی به غزه

عدم همراهی مصر برای صدور ویزای هیات پارلمانی اعزامی به غزه

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که مصر هنوز برای صدور ویزای هیات پارلمانی اعزامی ایران به غزه همراهی نکرده است.

حسن کامران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ‌علیرغم اینکه مقامات مصر در تهران بودند و گفتند که مرزها را باز کرده‌اند اما هنوز برای صدور ویزای هیات ایرانی همراهی لازم را نداشته‌اند.

وی افزود: البته نمایندگان همچنان پیگیر سفر به غزه هستند. آقای عبداللهیان معاون وزیر خارجه نیز پیگیر صدور ویزا از سوی دولت مصر برای هیات پارلمانی بود اما هنوز جواب روشنی به ما داده نشده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حماس نیز هیات پارلمانی ایران را برای سفر به غزه دعوت کرده است، یادآور شد: کاروان ما کاروانی انسان دوستانه برای رسیدگی به شهدا، مجروحین و کمک‌رسانی به جنگ‌زدگان است.

کامران یادآور شد: به لطف خدا مقاومت پیروز خواهد بود. تاکنون هم هیچ کدام از فرماندهان آنها شهید و مجروح نشده‌اند و صهیونیست‌ها از عصبانیت بر سر مردم بی‌گناه بمب می‌اندازند اما مرگ‌شان در آینده فرا خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، هیات پارلمانی ایران متشکل از تمیمی، کوثری، حسینیان، دهقان و پورمختار به ریاست حسن کامران قرار بود هفتم مردادماه عازم غزه شوند.

انتهای پیام

کد N427247

وبگردی