آفتاب

حیدرپور: سازمان‌های بین‌المللی جنایات صهیونیست‌ها در غزه را متوقف کنند

حیدرپور: سازمان‌های بین‌المللی جنایات صهیونیست‌ها در غزه را متوقف کنند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار عکس‌العمل فوری سازمان‌های بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و توقف این جنایات شد.

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حادثه‌ای که در غزه اتفاق افتاده به اقرار همه کارشناسان سیاسی یک نسل‌کشی و جنایت جنگی است بنابراین سازمان‌های بین‌المللی، ملت‌ها و دولت‌ها باید واکنش مناسبی نسبت به آن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه فلسطین در آینده آزاد خواهد شد، افزود: البته این امیدبخشی آینده مانع و دلیلی برای کوتاهی سران کشورها و مجامع بین‌المللی نیست که به جنایات صهیونیست‌ها رسیدگی نکنند و ما امیدواریم سازمان‌های بین‌المللی هر چه زودتر اقدام عملیاتی در این زمینه انجام دهند و جلوی خشونت‌ها را بگیرند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس یادآور شد: متاسفانه کشورهای منطقه که باید همراه فلسطین باشند، هم‌پیمان با رژیم صهیونیستی شده‌اند و دست‌شان با این جنایتکاران در یک کاسه است و از یک جا ارتزاق می‌کنند چرا که همه آنها تحت سیطره سلطه جهانی و آمریکا هستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی از فلسطین خاطرنشان کرد: ایران باید علاوه بر حمایت‌های معنوی، از ملت فلسطین حمایت مادی هم داشته باشد زیرا دلیلی ندارد ما در این راستا کوتاهی کنیم و باید هر کمکی که از دست ما ساخته است برای ملت فلسطین انجام دهیم.

انتهای پیام

کد N426486

وبگردی