آفتاب
اخبار عراق/

هلاکت 82 تروریست در الضلوعیه/نشست فردای پارلمان بدون توافق درباره نخست وزیر

هلاکت 82 تروریست در الضلوعیه/نشست فردای پارلمان بدون توافق درباره نخست وزیر

ارتش و نیروهای امنیتی در حالی در منطقه الضلوعیه در صلاح الدین دهها تروریست را به هلاکت رساندند که در داخل ائتلاف اتحاد ملی هنوز توافقی درباره نخست وزیری در آستانه جلسه فردا پارلمان این کشور به دست نیامده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش با هماهنگی نیروهای وابسته به دستگاه مبارزه با تروریسم طی حملاتی در الضلوعیه در استان صلاح الدین 82 تروریست را به هلاکت رساندند و 9 خودرو را منهدم کردند.

از سوی دیگر عمار طعمه نماینده وابسته به حزب فضیلت در پارلمان عراق گفت: اخیرا در داخل ائتلاف اتحاد ملی رایزنی درباره انتخاب نخست وزیر صورت نگرفته است و ائتلاف اتحاد ملی فردا بدون توافق درباره نامزد نخست وزیری به مجلس می رود.

وی از ائتلاف اتحاد ملی خواست که نشست های گسترده و ادامه دار و روزانه برای توافق درباره انتخاب نامزد نخست وزیری برگزار کند.

طعمه بیان کرد: مسئولیت ملی ایجاب می کند که همه اختلافات کنار گذاشته شود زیرا سبب تقویت روحیه نیروهای عراقی و پیشمرگان خواهد شد و قیام ملت در استانهای تحت نفوذ داعش را به دنبال دارد.همه باید در مواضع اشتباه خود تجدید نظر کنند و اختلافات را کنار بگذارند.

کد N426099

وبگردی