آفتاب

انتشار آمار تکان دهنده تلفات صهیونیست ها در جنگ غزه

انتشار آمار تکان دهنده تلفات صهیونیست ها در جنگ غزه

رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان آغاز حمله نظامی به نوار غزه در هفتم جولای تا کنون هزار و 125 صهیونیست که 651 نفر از آنان نظامی بوده اند، به بیمارستان منتقل شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، رژیم صهیونیستی اعتراف کرد درگیری نظامی با نیروهای مقاومت خسارات و تلفات سنگینی به ارتش این رژیم وارد کرده است. بر این اساس در عملیاتی که از 28 روز پیش علیه مردم بی دفاع غزه آغاز شده است، هزار و 125  نفر از صهیونیست ها که 651 نفر از آنها نظامی بوده اند، در بیمارستان ها بستری شده اند.

بر اساس اعلام یک مرکز پزشکی در شهرک صهیونیست نشین اشکلون از زمان آغاز عملیات موسوم به "صخره سخت" در غزه افراد زیادی به مراکز درمانی منتقل شده اند که جراحت آنها ناشی از اصابت موشک های مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین بوده است.

در حالی که منابع ارتش اسرائیل از کشته شدن حدود 70 نظامی این رژیم در نبرد با نیروهای مقاومت خبر می دهند، شاخه نظامی حماس اعلام کرده است طی این مدت 161 نظامی اسرائیلی کشته شده اند. با توجه به آمارهای موجود، این جنگ یکی از پرهزینه ترین جنگ های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها به شمار می رود.

کد N426014

وبگردی