آفتاب
گزارش خبری تصویری/

"عملیات قدس" پاسخ جنایات صهیونیستها در غزه/ جوان فلسطینی اتوبوس صهیونیستها را واژگون کرد

"عملیات قدس" پاسخ جنایات صهیونیستها در غزه/ جوان فلسطینی اتوبوس صهیونیستها را واژگون کرد

جنبش حماس با صدور بیانیه ای اقدام شجاعانه یک جوان فلسطینی در واژگون نمودن یک دستگاه اتوبوس صهیونیستها در بیت المقدس را پاسخی به جنایات صهیونیستها در غزه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه فلسطینی "وطن"، یک جوان فلسطینی ظهر امروز با استفاده از یک دستگاه بولدوزر در منطقه "شیخ جراح" قدس، اتوبوس حامل صهیونیستها را واژگون کرد.

در پی این اقدام شجاعانه نظامیان صهیونیست به سوی این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.

منابع محلی اعلام کرده اند عامل اجرای این عملیات "محمد نایف جعابیص" جوان فلسطینی 23 ساله ساکن منطقه "جبل المکبر" قدس است که نظامیان صهیونیست بیش از 25 گلوله به بولدوزر تحت هدایت وی شلیک کرده اند.

پایگاه صهیونیستی "0404" نیز در گزارشی از کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن چندین نفر دیگر در این عملیات خبر داد.

یکی از مقامات محلی صهیونیست نیز در اظهاراتی اعلام کرد: این گونه عملیاتها طی روزهای آینده در شهرهای اسرائیل مجددا تکرار خواهد شد.

این در حالی است که عملیات امروز تنها عملیات فلسطینیان با استفاده از بولدوزر نبود و سابقه این گونه عملیاتها در سالهای 2008 و 2009 نیز وجود داشته است.

در همین حال، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از مجروحان عملیات قدس، یکی از نیروهای یگان "نخشون" (در زندانهای رژیم صهیونیستی)  است.

"فوزی برهوم" سخنگوی جنبش حماس نیز در اظهاراتی تاکید کرد: عملیات قدس واکنشی طبیعی از سوی فلسطینیان به فجایعی است که در غزه رخ می دهد.

وی با تمجید از این اقدام شجاعانه جوان فلسطینی، تاکید کرد: از گروههای مقاومت می خواهیم با استفاده از تمامی ابزارها اقدامات علیه صهیونیستها را در تمام نقاط فلسطین اشغالی شدت ببخشند.


"محمد نایف جعابیص" اجرا کننده عملیات قدس



 

کد N425968

وبگردی