آفتاب
قهرماني زير 14 سال آسيا - همدان؛

ایران برابر تیمور شرقی به پیروزی رسيد/ مهدوي‌كيا مهمان وي‍ژه

ایران برابر تیمور شرقی به پیروزی رسيد/ مهدوي‌كيا مهمان وي‍ژه

همدان – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال زیر 14 سال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات زیر 14 سال آسیا برابر تیمور شرقی به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال زير 14 سال ایران در دیدار افتتاحیه مسابقات قهرماني زیر 14 سال آسیا از ساعت 15 امروز با قضاوت "جوی یانگ" از چین به مصاف تیم ملی تیمور شرقی رفت و در پایان موفق شد 4 بر یک حریف خود را شکست دهد.

گل‌های تیم زير 14 سال ايران را در این دیدار ذبیح الله کوهکن، وحید نامداری، محسن گودرزی و محمد ذوالفقاری به ثمر رساندند و تک پل تیمور شرقی را در این دیدار کرنرلیت ناهاک وارد دروازه ایران کرد.

تیم ایران در این مسابقات در گروه نخست با تیم‌های کره‌شمالي، تیمور شرقی و عربستان هم گروه است .

مهدوی‌کیا ميهمان ويژه ديدار ايران و تیمور شرقی

همچنین مهدی مهدوی کیا بازیکن پيشين تیم ملی و برترین بازیکن آسیا در سال 2003 با حضور در ورزشگاه شهید حاجی بابایی از نزديک دیدار ایران و تیمور شرقی را تماشا کرد و به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ داد. این مسابقه در ابتدا با حضور 500 تماشاگر آغاز و در ادامه به تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده شد.

از حاشیه‌های این بازی ورود خانواده فوتبالیست‌ها با اصرار به ورزشگاه شهید حاجی‌بابابی بود که در میان آنها حضور مادران بازیکنان چشمگیرتر بود.

همچنین برای تماشای این بازی افراد علاقمند از استان‌های تهران و اصفهان و دیگر استان‌ها در این ورزشگاه حاضر و از نزدیک به تماشای بازی نشستند.

 

 

کد N425897

وبگردی