آفتاب

بازدید اعضای کمیسیون صنایع از صنایع مشهد / تبادل نظر در مورد رفع موانع تولید

بازدید اعضای کمیسیون صنایع از صنایع مشهد / تبادل نظر در مورد رفع موانع تولید

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از صنایع مختلف شیمیایی، معدنی و صنعتی مشهد خبر داد.

موید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشهد از قطب‌های صنعتی و سیار مهم کشور است و صنایع بسیار بزرگ شیمیایی، معدنی، چینی، زعفران، رنگ‌سازی و ... را در خود جای داده کمیسیون صنایع تصمیم گرفت بازدید دو روزه‌ای از این صنایع داشته باشد.

وی افزود: اعضای کمیسیون صنایع امروز (دوشنبه) در سه گروه از یازده صنعت بزرگ مشهد بازدید کردند و آخرین بازدید مربوط به گروه صنعتی چینی مقصود است که سه هزار نفر در آن اشتغال به کار دارند و بخشی از محصولات آن نیز صادر می‌شود.

نماینده مردم خوی در مجلس اضافه کرد: از سایر صنایع مثل زعفران که میزان صادرات بالایی دارد و تقریبا 90 درصد زعفران مصرفی دنیا از ایران تامین می‌شود و همچنین صنعت رنگ‌سازی که قسمت عمده محصولات آن صادر می‌شود نیز بازدید شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تبادل نظر اعضای کمیسیون صنایع در مورد رفع موانع تولید و صادرات، یادآور شد که قرار است فردا (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون صنایع در جلسات مختلفی با تولیدکنندگان، صنعتگران و مسئولین اقتصادی صنعتی استان خراسان رضوی مشکلات واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار دهند و در مورد راهکارها و نحوه کمک به صنایع تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

کد N425872

وبگردی