آفتاب

اکران انیمیشن جمشید و خورشید در مهر ماه

اکران انیمیشن جمشید و خورشید در مهر ماه

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای صنفی نمایش از تحلیل و بررسی فروش فیلم های اکران عید فطر و همچنین درخواست هدایت فیلم برای اکران انیمیشن جمشید و خورشید خبر داد.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره مصوبات امروز این شورا گفت: طی این جلسه فروش فیلم های سینمایی امروز، فرشته ها با هم می آیند، کلاشینکف و حراج بررسی شد که نسبتاً فروش خوبی داشته اند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: موسسه پخش هدایت فیلم در جلسه امروز آمادگی خود را برای اکران انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید ساخته بهروز یغمائیان در مهرماه اعلام کرد.

وی درباره اکران گروه سینمای هنر و تجربه هم گفت: بنا بود که امیرحسین علم الهدی، مدیراجرایی گروه سینمای هنر و تجربه، لیست سالن های سینمایی این گروه را به شورای صنفی نمایش اعلام کنند، ولی تا به امروز هیچ لیستی به این شورا ارسال نشده است.

به گزارش ایرنا در اولین فراخوان گروه سینماهای هنر و تجربه که در اواسط تیرماه سال جاری منتشر شد آمده است که گروه سینماهای ˈهنر و تجربهˈ تلاشی برای نمایش آن دسته از فیلم های باارزشی (غیرتجاری) است که اکران شان می تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن ها را در جامعه سینمایی روشن کند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران منجر شود.

فراهنگ**9246**1569
کد N425844

وبگردی