آفتاب

6 نفری که به عنوان بدهکار کلان بانکی مطرح شده‌اند در لیست ما نیستند

6 نفری که به عنوان بدهکار کلان بانکی مطرح شده‌اند در لیست ما نیستند

... سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نزدیکان رییس‌جمهور سابق در بین بدهکاران کلان بانکی هستند یا خیر گفت: اسامی شش نفر در این زمینه در سایت‌ها منتشر شده ولی این افراد در آن لیستی که ما از بدهکاران بانکی داریم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسملین اژه‌ای در این باره گفت: وقتی دادستان کل کشور در خصوص معوقات بانکی وارد شد اقداماتی صورت گرفت و لیست کسانی که معوقات بیش از 10 میلیاردتومان دارند اخذ شد.

وی ادامه داد: شش نفری که در این رابطه در بعضی سایت‌ها اسمشان برده شده است به هیچ وجه در لیست کسانی که ما داریم نبوده‌اند یعنی نه اسامی آن‌ها نه موارد مطرح شده در لیست ما وجود ندارد مگر مواردی باشد که به ما اطلاع نداده باشند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده زمین‌خواری در شرق تهران گفت: برای بخشی از این پرونده کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه رفته ولی در بخش دیگری از آن هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

یکی از خبرنگاران نظر محسنی اژه‌ای را درباره اجرای تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران پرسید که محسنی اژه‌ای در این‌باره گفت: کرامت زن این است که اگر ممکن است از مرد جدا باشد. اصلا شرع را کنار بگذارید. کار برای زن در اتاقی با چند مرد راحت‌تر است یا در اتاقی که در آن چند زن وجود دارد؟

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: ما باید از این اقدام شهرداری حمایت کنیم و من تعجب می‌کنم از کسانی که از این اقدام شهرداری انتقاد می‌کنند به ویژه کسانی که مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه اقدام صورت گرفته به نفع خانم‌ها است گفت: در سال‌های گذشته در همین مجموعه دادستانی چنین موردی وجود داشت و من دیدم یک خانم در یک اتاق با دو مرد کار می‌کند و بسیار معذب است. از خود او سوال کردم و گفتند معذب هستند و درخواست جدا شدن داشتند و بعد هم که این کار صورت گرفت بسیار تشکر کردند.

دادستان کل کشور گفت: من به شخصه از شهرداری محترم تهران تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم اگر همه این کار را کنیم به نفع زن‌هاست.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دادستانی در خصوص انتشار کاریکاتوری در مورد غزه ورود کرده است یا خیر گفت: من خبر را دیدم ولی کاریکاتور را ندیده‌ام. موضوع را پیگیری کردم ولی موفق نشدم که ببینم دادستانی به موضوع ورود کرده است یا خیر.

ادامه دارد ...

کد N425613

وبگردی