آفتاب

حقیقت پور: سازمان های بین المللی نوکر کشورهای استکباری هستند

حقیقت پور: سازمان های بین المللی نوکر کشورهای استکباری هستند

تهران – ایرنا – نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سازمان های بین المللی نوکر ابرقدرت ها و کشورهای استکباری هستند.

منصور حقیقت پور دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت مجامع بین المللی افزود: سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر ، همه تحت امر آمریکایی ها و نوکر کشورهای اروپایی هستند بنابراین نمی شود از آنها توقع داشت.

وی ادامه داد: امروز وجدان ملت ها در همه دنیا بیدار و به موج بلندی علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شده که امیدواریم نفرین ملت های آگاه دامن این رژیم اشغالگر را بگیرد.

حقیقت پور به سکوت بعضی کشورهای اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: علت سکوت این است که در این کشورها قوانین اسلامی به درستی اجرا نمی شود و حاکمان آنها مسلمانان شناسنامه دار هستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: سکوتشان هم مشخص است چون آنها به چیزی جز تاج و تخت و منافع شان فکر نمی کنند بنابراین هم توقعی از این دولت های مرتجع و دست نشانده نباید داشت.

وی گفت: متاسفانه عربستان روز گذشته محموله کفن برای مردم غزه فرستاده که امیدواریم این کفن ها در آینده ای نزدیک بر تن خودشان پوشانده شود.

سیام**1058 **1449
کد N425548

وبگردی