آفتاب
اخبار تحرکات تروریست ها در عرسال/

ورود نیروهای کمکی به عرسال/کشف جسد 50 تروریست

ورود نیروهای کمکی به عرسال/کشف جسد 50 تروریست

منابع لبنانی از ادامه پیشروی های ارتش این کشور در عرسال و کشف جسد 50 تروریست در این منطقه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ارتش در شب گذشته عملیات نظامی گسترده ای در عرسال و اطراف آن انجام داده است و به طور کامل بر ساختمان مهنیه عرسال مسلط شده است. ارتش همچنین مراکز تجمع گروه های مسلح را هدف قرار داد.

از سوی دیگر گروههای تروریستی در عرسال ضمن ممانعت از خروج ساکنان این منطقه تعدادی از ساکنان که از دستورات آنها سرپیچی کرده بودند را کشتند.

در همین حالی منابع وابسته به ارتش لبنان از ورود نیروهای جدید ارتش به عرسال برای پیوستن به نیروهای هوابرد و تکاور خبر دادند.

شبکه ال بی سی لبنان به نقل از منابع نظامی اعلام کرد: نیروهای تکاور ارتش آماده بازپس گیری منطقه وادی الحصن در عراسل از لوث تروریستهای داعش می شوند.

در همین حال خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول امنیتی لبنانی از پیشروی ارتش در عرسال و کشف 50 جسد متعلق به تروریستها خبر داد.

شبکه المنار به هلاکت و زخمی شدن تعدادی از تروریستها هنگام خروج از عرسال اشاره کرد.

منابع آگاه در استان بقاع اعلام کردند: ارتش لبنان یک مرکز تجمع تروریستها را دراطراف عرسال منهدم کرد.

شبکه المیادین گزارش داد: تروریست های جبهه النصره و داعش منازل ساکنان عرسال که این منطقه را ترک کرده اند را به آتش می کشد.

شبکه الجدید لبنان از تسلط ارتش بر وادی الحصن و تله السرج در عرسال خبر داد. منابع لبنانی اعلام کردند: ارتش لبنان حمله تروریستها به المهنیه در عرسال را دفع کردند. نیروهای ارتش همچنین پس از درگیری های شدید موفق به پیشروی ها آن طرف درمانگاه عرسال شدند.

در همین حال جنگنده های سوری حملاتی را علیه تروریست ها در جرود عرسال انجام دادند.

کد N425504

وبگردی