آفتاب

واکنش معاون روحانی به بخشنامه شهرداری

واکنش معاون روحانی به بخشنامه شهرداری

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: وقتی در جمعی زنان را از مردان جدا می‌کنند، اسم آنرا چه می‌گذارند؟ این تفکیک جنسیتی نیست؟ در این خصوص با معاون امور اجتماعی وزیر کشور صحبت کردیم و وی اظهار می‌کند که این کار شهرداری به دلیل ابلاغیه وزارت کشور در سالهای پیش بوده است و مربوط به مصوبه صیانت از حقوق می‌شود.

شهیندخت مولاوردی در حاشیه نشست شورای اجتماعی کشورکه با حضور وزیر کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: براساس این موضوع قرار شد معاون امور اجتماعی بررسی کنند که اگر این مصوبه مربوط به سه سال گذشته است، چرا اکنون اجرا می‌شود.

معاون رئیس جمهوری در رابطه با اقدام شهرداری مبنی بر جداسازی محل کار زنان گفت: امروز یا فردا موضع رسمی خود را در رابطه با مصوبه شهرداری تهران اعلام می‌کنیم.

مولاوردی در رابطه با حضور بانوان در عرصه مدیریتی در دولت گفت: می‌توان به حضور بانوان در مدیریت میانی در دولت جدید نمره قبولی داد ولی در مدیریت در سطح عالی اهداف ما هنوز محقق نشده است.

وی افزود: در رابطه با حقوق ملت قدم‌های درستی برداشته شده هرچند اتفاقات ملموسی را در این خصوص ندیدیم.

معاون رئیس جمهوری در حوزه زنان با اشاره به کودکان کار و مهاجر اظهار کرد:‌ از نظر ستادی وظیفه اجرایی در این خصوص نداریم.

وی در پایان در رابطه با ساماندهی معتادین به ویژه زنان معتاد گفت: در رابطه با حمایت پایدار و بازگشت زنان به چرخه زندگی اعلام آمادگی می‌کنیم.
کد N425472

وبگردی