آفتاب

نمایند مجلس: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نسل کشی است

نمایند مجلس: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نسل کشی است

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم وعسلویه درمجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها گفت: حمله ددمنشانه و اسفبار رژیم صهیونیستی در نوارغزه با انگیزه نسل کشی است.

حجت الاسلام ˈموسی احمدی ˈ روزدوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب اسراییل در حمله به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به بهانه اسارت یک سرباز صهیونیستی آغاز شده است در حالیکه روزانه دهها نفر از جوانان و کودکان فلسطینی را اشغالگران صهیونیستی به خاک و خون می کشند.

وی گفت: برخی از حکام کشورهای اسلامی نیز مقابل کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی مهر سکوت بر لب زده اند.

احمدی افزود: اقدام قرون وسطایی داعش در سرزمین های اسلامی نیز زمینه ساز حمله صهیونیست ها به غزه شده است زیرا کشورهای اسلامی مشغول اقدامات این جانیان هستند و از مساله اصلی و غده سرطانی اسراییل مغفول مانده اند.

وی گفت: هرچند مردم آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گسترده تر از سالیان قبل خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد زدند اما نباید به حضور در راهپیمایی اکتفا شود.

احمدی افزود: آمریکا و کشورهای استکباری اعتبار هنگفتی برای گنبد آهنین اسراییل غاصب تصویب کرده اند کشورهای اسلامی نیز برای حمایت از نهضت های آزادیبخش در دفاع از مردم مظلوم فلسطین باید اقدام عملی کنند.

وی گفت: تا زمانی که اسراییل غاصب احساس نکند جامعه اسلامی و قدرت مسلمانان پشت سر حماس قرار دارد از جنایات خود در نوار غزه دست نخواهد کشید.

538/628/539
کد N425420

وبگردی