آفتاب
معاون جامعة‎‌المصطفی(ص):

هدف جامعةالمصطفی تربیت عالمان دینی کارا و روزآمد است

هدف جامعةالمصطفی تربیت عالمان دینی کارا و روزآمد است

معاون بین‎الملل جامعةالمصطفی(ص) دانش‌آموختگان را ذخایر اصلی این نهاد دانست و گفت: هدف جامعة‌المصطفی تربیت عالمان دینی کارا و روزآمد است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‎الاسلام والمسلمین مجید حکیم الهی در هشتمین اجلاسیه مدیران و نمایندگی‎های المصطفی(ص) در ایران و سراسر جهان گفت: جامعة‎المصطفی(ص) العالمیه یک نهاد حوزوی برگرفته از اصالت حوزوی با جدیدترین استانداردهای علمی، آموزشی و پژوهشی است.

وی افزود: این نهاد با هدف تربیت عالم دینی و پژوهشگران توانمند در عرصه و پوشش داوطلبان و تشنگان معارف قرآن و اهل بیت(ع) از سراسر جهان به مسیر پورنور خود ادامه می‎دهد.

معاون امور بین‎الملل جامعة‎المصطفی(ص) تصریح کرد: این نهاد در جهت رسالت حوزوی، فعالیت‎های بسیاری را در ایران و خارج از کشور انجام می‎دهد و امروز در نقطه سیر تعالی حوزه قرار گرفته و ادامه دهنده حوزه علمیه مدینه، بغداد، نجف، حله، شیراز، اصفهان و قم است.

حکیم الهی افزود: دانش آموختگان، سرمایه و ذخیره اصلی جامعة‎المصطفی(ص) هستند و در این حوزه باید هر ساله ظرفیت‎افزایی انجام شود و با توجه به تحولات امروز جهان، مباحث مورد نیاز و راهبردهای المصطفی(ص) برای آنها بیان شود.

وی افزود: در سند جامعةالمصطفی(ص) تمام معیارها و خط‌مشی‎هایی که مدیران و فعالان این نهاد در سطح دنیا خواهند داشت بیان می‎شود.

انتهای پیام

کد N425238

وبگردی