آفتاب

تحلیلگر اسراییلی: شرکای عرب، دست اسرائیل را در غزه باز گذاشته اند

تحلیلگر اسراییلی: شرکای عرب، دست اسرائیل را در غزه باز گذاشته اند

تهران - ایرنا - تحلیلگر یک روزنامه صهیونیستی معتقد است که برخی سران عرب به عنوان ˈشریکˈ اسرائیل، دست این رژیم را در جنایات خود در غزه باز گذاشته اند تا هر کاری که می خواهد، انجام دهد و منافع خود و آنان را تامین کند.

تحلیلگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: عبدالفتاح سیسی و محمود عباس (ابومازن) با اسرائیل درباره جنگ غزه اتفاق نظر دارند و سیسی و ابومازن راه را برای اسرائیل هموار کرده اند تا اسرائیل(رژیم صهیونیستی) بتواند هر وقت که می خواهد، به عملیات تخریب تونل ها پایان دهد.

ˈسِمادار پِریˈ در یادداشتی در روزنامه یدیعوت آحارونوت آورده است: سیسی (رییس جمهور مصر) حماس را عامل تخریب باریکه غزه می داند و به خوبی می داند که اسرائیل(رژیم صهیونیستی) مخالف مذاکره با حماس است، زیرا اسرائیل شریکی برای مذاکره پیدا نمی کند و چیزی نیز برای مذاکره کردن درباره آن وجود ندارد.

پری افزود: متحدان عرب اسرائیل این فرصت را به اسرائیل داده اند که هر کاری می خواهد در باریکه غزه انجام دهد و منافع خودش، مصر و ابومازن و حتی عربستان و اردن را تأمین کند.

نویسنده یدیعوت آحارونوت می افزاید: تاکنون سابقه نداشته که ˈمتحدان عربˈ اسرائیل این گونه با آن هماهنگ باشند و اگر اسرائیل (رژیم صهیونیستی) موفق به ترور محمد الضیف (فرمانده گردان های عزالدین قسام )، معاونش و شش مسئول ارشد گردان های عزالدین قسام شود، پیروز میدان خواهد بود.

خاورم/1275
کد N425072

وبگردی