آفتاب

لگدمال کردن پرچم رژیم صهیونیستی شرط ورود به جشن عروسی در مالزی شد

لگدمال کردن پرچم رژیم صهیونیستی شرط ورود به جشن عروسی در مالزی شد

کوالالامپور - ایرنا - یک زوج مالزیایی برای نشان دادن خشم خود از جنایات رژیم اشغالگر قدس و کشتار کودکان و زنان بی گناه فلسطینی شرط حضور میهمانان در آیین عروسی خود را لگدمال کردن پرچم این رژیم گذاشتند.

به گزارش ایرنا، مالزی طی سه هفته گذشته شاهد برگزاری چند تجمع گسترده اعتراض آمیز نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بود و روز شنبه در آخرین تجمع هزاران نفر در میدان استقلال کوالالامپور نفرت خود را نسبت به این جنایات نشان دادند.

در ادامه این اعتراضات یک عروس و داماد مالزیایی در شهر ˈکامپونگ اومبایˈ ایالت ˈملاکاˈ برای این که خشم خود را علیه رژیم اشغالگر قدس نشان دهند دو پرچم این رژیم را بر روی زمین در محل ورودی و تالار برگزاری جشن قرار دادند تا میهمانان با پا گذاشتن بر آن خشم خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دهند.

ˈمحمد حلمی مسلمˈ و ˈنور فضیلا محمد بارالدینˈ داماد و عروس مالزیایی اعلام کردند این ابتکار برای نشان دادن خشم آن ها نسبت به شهادت افراد بیگناه به ویژه غیرنظامیان فلسطینی در غزه توسط صهیونیست ها بوده است.

عروس این مجلس گفت این حداقل توان ما به عنوان مالزیایی مسلمان برای نشان دادن خشم از جنایات رژیم صهیونیستی است که جان هزاران بی گناه را می گیرد.

وی گفت که پرچم رژیم اشغالگر قدس تنها شایسته لگدمال شدن است.

بیش از سه هزار میهمان این جشن عروسی از این فرصت استفاده کرده و این دو پرچم رژیم اشغالگر قدس را لگدمال کرده و عروس و داماد در پایان جشن این پرچم ها را به آتش کشیدند.

همچنین پرچم رژیم صهیونیستی بر روی زمین در ورودی پایانه مسافربری ˈسونگای پتانیˈ مالزی قرار گرفته و مسافران قبل از ورود با لگدکردن این پرچم خشم خود را نسبت به جنایات این رژیم در غزه نشان می دهند.

رژیم صهیونیستی از 17 تیر ماه از هوا، دریا و زمین در حالی که مردم بی دفاع غزه در خواب بودند، آتش خشم و کینه خود را بر سر آنان خالی کرد.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین از آغاز تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه تا کنون یک هزار و 857 فلسطینی شهید و 9 هزار و 400 نفر زخمی شده اند.

آساق**1611
کد N424942

وبگردی