آفتاب

ارائه سبد کالا در ماه رمضان به تمامی خانواده‌های زندانیان

ارائه سبد کالا در ماه رمضان به تمامی خانواده‌های زندانیان

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان گفت: در ماه مبارک رمضان به تمامی خانواده‌های زندانیان در سراسر کشور سبد کالا با ارزش قیمتی 150 هزار تومان تعلق گرفته است.

محسن نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اقداماتی که انجمن حمایت از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان انجام داده است، اظهار کرد: طبق روال هر ساله انجمن حمایت از خانواده زندانیان، سبد کالایی را به خانواده زندانیان در سراسر کشور ارائه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سبد کالایی که در ماه مبارک رمضان در سال جاری به خانواده زندانیان تعلق گرفته نسبت به سبد کالای سال‌های گذشته از نظر ارزش قیمتی 20 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان تصریح کرد: سبد کالای مذکور به کل خانواده‌های تحت پوشش در استان تهران که 3 هزار خانواده می‌شوند تعلق گرفته است. همچنین در کل کشور نیز این سبد کالا به خانواده‌ زندانیان ارائه شده است.

نصیری درباره ارزش قیمتی سبد کالاهای تعلق گرفته به خانواده زندانیان در سال جاری گفت: ارزش قیمتی این سبد کالا 150 هزار تومان است.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان در پایان گفت: عفوی که امسال به درخواست رییس دستگاه قضا و از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفت عفو بسیار خوبی بود.

انتهای پیام

کد N424920

وبگردی