آفتاب

میزان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس اعلام شد

میزان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس اعلام شد

میزان افزایش قیمت برای فازهای 3 و 9 مسکن مهر پردیس مشخص شده و بقیه واحدها نیز به همین ترتیب در آینده میزان افزایش قیمتشان اعلام خواهد شد.

حسن ولی‌پور - مدیر عامل رکت عمران شهر جدید پردیس - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره افزایش قیمت‌ واحدهای مسکن مهر پردیس اظهار کرد: به طور کلی تمام واحدهای مسکن مهر کشور براساس دستورالعمل شماره 3 که 25 دی پارسال ابلاغ شده افزایش قیمت خواهند داشت.

وی افزود:‌ این عدد با توجه به فرمول دستورالعمل مورد نظر برای فازهای مختلف متغیر خواهد بود.

ولی‌پور با بیان این‌که حساب و کتاب واحدهای مسکن مهر پردیس انجام شده و با کسانی که واحدهایشان در مراحل پایانی بوده جلساتی برگزار شده است، افزود: اولویت‌ها مشخص و اعلام شده و بقیه فازها نیز قرار است در آینده اعلام شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به میزان افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر ادامه داد: نمی‌توان عدد دقیقی را به طور کلی برای همه واحدها اعلام کرد چون فرمول با توجه به پیشرفت فیزیکی، مساحت و زمان شروع ساخت واحدها در نظر گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: برای فازهایی که به نتایج قطعی رسیدیم اعلام کردیم؛ به طوری که فازهای 3 و 9 میزان افزایش قیمت‌هایشان اعلام شده و به همین ترتیب به بقیه فازها نیز اعلام خواهیم کرد که میزان این افزایش قیمت چقدر بوده است.

ولی‌پور خاطر نشان کرد:‌ اطلاع رسانی‌های لازم به مردم توسط سامانه صورت می‌گیرد که در حال حاضر مراحل پایانی برای فازهای 3 و 9 پیگیری می شود چون این دو فاز از فازهای قدیمی هستند و بعد از آن بقیه فازها نیز به ترتیب اعلام می‌شوند.

انتهای پیام

کد N424107

وبگردی