آفتاب
قاسم عطا:

فرودگاه بغداد کاملا امن است/تدابیر لازم ضد 3 شبکه حامی داعش

فرودگاه بغداد کاملا امن است/تدابیر لازم ضد 3 شبکه حامی داعش

سخنگوی نیروهای مسلح عراق از ثبات کامل در بغداد و تدابیر لازم ضد سه شبکه تلویزیونی حامی داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه السومریه، قاسم عطا سخنگوی نیروهای مسلح عراق اعلام کرد: فرودگاه بین المللی بغداد طی سال گذشته شاهد هیچ مشکل امنیتی نبوده است و برخی رسانه های معاند و حامی داعش طی روزهای گذشته از حملات تروریستی به این فرودگاه خبر داده اند. نیروهای امنیتی بر برقرای امنیت در داخل و خارج فرودگاه عزم جدی دارد.

عطا تاکید کرد: اوضاع امنیتی در داخل و خارج فرودگاه باثبات است و تدابیر لازم برای حمایت از هواپیماها و مسافران در جریان است. رسانه ها در انتقال اخبار باید دقت بیشتری مبذول دارند زیرا این قبیل اخبار بر اقتصاد کشور اثر مخرب دارد.

وی خطاب به شیخ علی حاتم السلیمان از حامیان تروریست ها گفت: علی حاتم السلیمان دیوانه یکماه قبل در شبکه العربیه گفت که اگر نتوانیم ظرف 48 ساعت وارد بغداد شویم ریش و سبیلم را می تراشم. امیدوارم که وی هم اکنون این کار را انجام بدهد زیرا وی و یارانش نتوانستند یک وجب هم به سوی بغداد حرکت کنند.

عطا بیان کرد: همه اقدامات برای مقابله با قاتلان طایفه گرا به سوی بغداد به عمل آمده است.

وی از اتخاذ تدابیر لازم علیه شبکه های التغییر، بغداد و البابلیه به سبب حمایت از طرحهای داعش، دامن زدن به مشکلات طایفه ای و تلاش برای تضعیف روند سیاسی خبر داد.

عطا افزود: برخی شبکه های تلویزیونی همانند بغداد وابسته به حزب اسلامی میزبان شخصیت های جنجالی است. شبکه بابلیه به شبکه داعش تبدیل شده است و اخبار را وارونه منعکس می کند و اخبار غیر حرفه ای پخش می کند. شبکه های البابلیه، التغییر و بغداد فقط نام عراقی را یدک می کشند اما حامی داعش هستند.

کد N423792

وبگردی