آفتاب
شاخه نظامی جهاد اسلامی :

ابتکار عمل در دست گروههای مقاومت است/هنوز بسیاری از غافلگیری های خود را رو نکرده ایم

ابتکار عمل در دست گروههای مقاومت است/هنوز بسیاری از غافلگیری های خود را رو نکرده ایم

یک سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد امروز شرایط به گونه ای است که گروههای مقاومت با در اختیار داشتن ابتکار عمل، شرایط را در میدان جنگ و مذاکرات آتش بس مشخص می کنند و این گروهها هنوز بسیاری از غافلگیری های خود را رو نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نقل از یک منبع آگاه در گردانهای القدس شاخه نظامی این جنبش تصریح کرد صهیونیستها اشتباه بزرگی را با تجاوز به نوار غزه مرتکب شده اند و دیگر شرایط به گونه ای نیست که آنها سرنوشت آن را مشخص کنند.

این سخنگو خاطر نشان کرد امروز این گروه های مقاومت هستند که با در اختیار داشتن ابتکار عمل، شرایط را در میدان جنگ و مذاکرات آتش بس مشخص می کنند و با توجه به همین مسئله است که صهیونیستها ترجیح دادند از پشت میز مذاکرات آتش بس بگریزند .

این مبارز فلسطینی ابراز عقیده کرد در صورتی که صهیونیست ها در این مذاکرات حضور پیدا می کردند اولین شکست سیاسی صهیونیست ها نیز بعد از شکست های نظامی آنها که از سال 2000 آغاز شده بود نیز رقم می خورد .

وی درباره سخنان اخیر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس گفت : عملیات “البنیان المرصوص”تا احقاق حقوق و خواسته های ملت فلسطین ادامه خواهد داشت، به ویژه اینکه اکنون می توانم تاکید کنم رژیم صهیونیستی از موضع عمل به عکس العمل تغییر جایگاه داده و این مبارزان فلسطینی هستند که با عملیات مختلف خود ابتکار عمل را در نوار غزه در اختیار خود دارند .

این سخنگو با توصیف سخنان نخست وزیر و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی به عنوان اعتراف رسمی به شکست تاکید کرد . در صورتی که صهیونیست ها به دنبال ادامه جنگ هم باشند باز هم با غافلگیری های روبرو خواهند شد که حتی بعد از آنچه که در غزه شاهد آن بودند ، تصور آن را هم نمی کنند .

خبر دیگر اینکه یک رسانه اسرائیلی به شهادت دست کم 300 کودک بیگناه فلسطینی در حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرده است.

به نوشته این رسانه، طی 27 روز تهاجم بی وقفه علیه نوار غزه 55 هزار و743 حمله علیه این منطقه انجام شده که 6 هزار و663 حمله هوایی و 33 هزار 871 حمله توپخانه ای و نیز 16 و 209 حمله نیز از طریق دریا علیه نوار غزه انجام شده است. همچنین 152 مدرس در حملات صهیونیستها هدف حمله قرار گرفته و سبب شده است 85 هزار دانش آموز در سال آتی جایی برای درس نداشته باشند.

کد N423702

وبگردی