آفتاب
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص):

زمینه فعالیت دینی در قرارگاه پدافند هوایی فراهم است

زمینه فعالیت دینی در قرارگاه پدافند هوایی فراهم است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: زمینه فعالیت‌های دینی و معنوی با وجود کارکنان مؤمن و متدین در این قرارگاه فراهم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی ماه رمضان قرارگاه پدافند هوایی اظهار کرد: بواسطه خصلت‌های مناسب کارکنان پدافند که سابقه روشنی در مسایل دینی دارند، برنامه‌های دینی و فرهنگی در این قرارگاه از رونق برخوردار است.

وی همچنین گفت: این علاقه کارکنان با همت و دلسوزی فرماندهان توأم شده و ما اکنون شاهدیم با وجود گسترش پدافند در نقاط دور دست کشور، همت و تدبیر فرماندهان و کارکنان موجب رونق فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در ادامه با بیان اینکه "هر موفقیت و پیروزی مدیون عوامل مختلفی است که مهم‌ترین آن دلسوزی، تلاش، همت، همدلی و همواری است"، خاطرنشان کرد: امروز در مجموعه ارتش و پدافند هوایی همه این عوامل جمع شده است.

انصاری، محور فعالیت‌های مجموعه فرهنگی قرارگاه پدافند در ماه رمضان را برنامه‌های قرآنی و فعالیت‌های دینی عنوان کرد و افزود: علاوه بر حضور 83 روحانی برای تبلیغ دین در پدافند، در ماه رمضان 52 روحانی به عنوان مبلغ از حوزه‌های علمیه در یگان‌های پدافند هوایی حتی در یگان‌های دوردست حضور یافتند و این روحانیون تبلیغات چهره به چهره انجام می‌دادند.

وی در پایان با بیان اینکه "در مجموعه پدافند هوایی 766 کلاس قرآنی به صورت همزمان برگزار شد که کیفیت و کمیت آن‌ها نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده بود"، به تشریح فعالیت‌های قرآنی پدافند هوایی در ماه رمضان پرداخت و اظهار کرد: کلاس‌های قرائت قرآن، تفسیر و حفظ قرآن در این مجموعه با حضور کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد و سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی نیز تلاش زیادی برای برگزاری این جلسات داشتند.

انتهای پیام

کد N423701

وبگردی