آفتاب

پیوند علم و عمل در فعالیت‌های جهاد دانشگاهی مشهود است

پیوند علم و عمل در فعالیت‌های جهاد دانشگاهی مشهود است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی باید در مسیر تحقق شعار امسال سوق داده شود.

محمد جواد کولیوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد:جهاد دانشگاهی تجلی‌دهنده حرکت جهادی در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری است.

وی خاطر نشان کرد: البته فعالیت‌های جهاد دانشگاهی صرفاً به حوزه علم ودانش محدود نشده بلکه این نهاد از زمان تاسیس تا کنون اقدامات موثری در زمینه مسائل فرهنگی انجام داده و طرح‌های موثری نیز در بخشهای مختلف فرهنگی اجرایی نموده است.

کولیوند افزود: این نهاد فرهنگی و علمی به عنوان پلی ارتباطی میان دانشگاه و بخش‌های صنعت و خدمات کشور، فعالیت‌های قابل توجهی را انجام و در حقیقت علم را به عمل پیوند داده است.

وی ادامه داد:بدون شک استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی زمینه تقویت بنیه علمی کشور را فراهم کرده و روحیه خودباوری و اطمینان را در فعالان علمی کشور ارتقا می‌دهد.

کولیوند تصریح کرد: جهاد دانشگاهی برای هیچ کس بیگانه نیست و تمام کسانی که از اوایل انقلاب تا کنون با دانشگاه‌ها ارتباط داشته اند با فعالیت‌های این نهاد به خوبی آشنا هستند.

این مسئول ابراز کرد: جهاددانشگاهی تا کنون اقدامات موثری در بخش‌هایی نظیر فناوری نانو و سلول‌های بنیادین صورت داده که این امر توجه این نهاد به ارتقای زیرساخت‌های علمی کشور را نشان می‌دهد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های جهاد از ابتدا تا کنون کمترین هزینه مادی و معنوی را برای نظام داشته است که همین امر مهر تاییدی براقدامات جهادی این نهاد علمی – فرهنگی است .

وی در پایان گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ از جهاد دانشگاهی انتظار می‌رود با عزمی جدی‌تر در مسیر تحقق این شعار گام بردارد و طرح‌ها و اقداماتی را عملیاتی سازد که در نهایت منجر به تحقق شعار مذکور می‌شود .

انتهای پیام

کد N423613

وبگردی