آفتاب

انتقاد کامران از تعلل 10 روزه مصر برای صدور ویزای هیات پارلمانی اعزامی به غزه

انتقاد کامران از تعلل 10 روزه مصر برای صدور ویزای هیات پارلمانی اعزامی به غزه

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تعلل 10 روزه مصر برای صدور ویزای هیات پارلمانی ایران که قرار است به غزه سفر کنند انتقاد کرد.

حسن کامران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هیات پارلمانی ایران قرار بود سه شنبه هفته گذشته به مصر و از آنجا به غزه سفر کند اما دولت مصر 10 روز است که برای صدور ویزا تعلل کرده است.

وی افزود: ما از دولت مصر انتظار داریم با جمهوری اسلامی ایران همراهی لازم را داشته باشد و نسبت به صدور ویزا برای هیات پارلمانی ایران همکاری کند. البته آن‌ها تعطیلات عید فطر را بهانه قرار داده‌اند اما وقتی مردم در آتش و خون هستند تعطیلات معنایی ندارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هنوز پاسخی از دفتر حافظ منافع مصر در ایران در مورد صدور ویزا برای هیات پارلمانی ایران دریافت نشده خاطرنشان کرد: ما امیدواریم دولت مصر هرچه سریع‌تر موانع سفر هیات ایرانی را برطرف کند.

کامران در پایان از پیگیری وزارت خارجه برای صدور ویزا از سوی دولت مصر برای هیات پارلمانی ایران نیز خبر داد و گفت: من به آقای امیرعبداللهیان و آقای قشقاوی صحبت کردم و آن‌ها هم پیگیر این موضوع هستند که امیدواریم نهایتا منتج به نتیجه شود.

به گزارش ایسنا قرار است هیات پارلمانی ایران متشکل از پورمختار، تمیمی، دهقان، کوثری، و حسینیان به ریاست حسن کامران به غزه سفر کنند.

انتهای پیام

کد N423539

وبگردی