آفتاب

روزنامه صهیونیستی: در 48 ساعت گذشته 136 سرباز اسراییلی زخمی شده اند

روزنامه صهیونیستی: در 48 ساعت گذشته 136 سرباز اسراییلی زخمی شده اند

تهران - ایرنا - روزنامه صهونیستی ˈمعاریوˈ گزارش داد که در 48 ساعت گذشته 136سرباز صهیونیست در درگیری با فلسطینی ها در مرزهای نوار غزه زخمی شده اند که حال 12 نفر از آن ها وخیم گزارش شده است .

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری ˈالیوم السابعˈ، این روزنامه عبری زبان به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: تنها بیمارستان ˈتل هشومیرˈ پذیرای 50 سرباز زخمی صهیونیست بوده که حال سه نفر از آنها وخیم است .

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که در این مدت 28 نظامی صهیونیست هم به بیمارستان ˈسوروکاˈ منتقل شده اند که حال پنج نفر از آن ها وخیم است .

معاریو نوشت که 18 سرباز زخمی شده در این مدت نیز در بیمارستان ˈبیلنسونˈ در سرزمینهای اشغالی بستری شده اند و شمار دیگری از نظامیان زخمی شده رژیم صهیونیستی به بیمارستان های جنوب و مرکز فلسطین اشغالی منتقل شده اند .

رژیم صهیونیستی اخبار تلفات و خسارات خود را به شدت سانسور می کند و به رسانه های وابسته به این رژیم اجازه نمی دهد، اخبار واقعی را منتشر کنند .

چندی پیش ˈیوئیل مارکوسˈ روزنامه نگار صهیونیست گفت که انتشار خبر شمار کشته های ارتش صیهونیستی در غزه باعث روی دادن انقلابی ویرانگر و سوزان در اسراییل خواهد شد.

ˈگردان های عزالدین القسامˈ شاخه نظامی ˈجنبش مقاومت اسلامی فلسطینˈ (حماس) اعلام کرده است که بیش از 130 نظامی صهیونیست در 28 روز گذشته در نبردهای غزه به هلاکت رسیده و صدها نفر دیگر از آنها زخمی شده اند .

در جریان حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دستکم هزار و 730 غیرنظامی فلسطینی شهید شده اند .

خاورم **2041** 1651
کد N423488

وبگردی