آفتاب

یادواره شهید رضایی‌نژاد در ایلام برگزار می‌شود

یادواره شهید رضایی‌نژاد در ایلام برگزار می‌شود

‌دبیر یادواره شهید داریوش رضایی‌نژاد در ایلام گفت: یادواره این شهید سرفراز هسته‌ای در ایلام با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین جواد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ایلام، اظهار کرد: این یادواره روز پنج شنبه 16 مرداد سال جاری در مرکز استان با حضور سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان راس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

او افزود: این مراسم به همت شورای هیات‌های مذهبی استان و سپاه ناحیه ایلام به مناسبت سومین سالگرد شهادت این دانشمند هسته‌ای برگزار می‌شود.

نوری، با بیان این که شهید رضایی‌نژاد الگویی مناسب برای جوانان در راستای دستیابی به قله‌های علم و دانش است، خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه بسیجی شهید داریوش رضایی‌نژاد، سند روشن جنایت استکبار، علیه ملت بزرگ ایران است.

دبیر یادواره شهید رضایی‌نژاد، ادامه داد: مردم ایلام در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با اهدای شهدا بی‌شمار، نام خود را در صحیفه سبز افتخار به ثبت رسانده و با عروج مظلومانه شهید رضایی‌نژاد، شهید عرصه علم، دانش و دانایی، این افتخار به اوج کامل خود رسیده است.

وی، با اشاره به این که امروز با همت و تلاش دانشمندان جوان کشور، در رتبه‌های بالای تولید علم در جهان قرار داریم، تصریح کرد: ترور شهید رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای و نخبه علمی کشور، نشان دهنده ضعف و زبونی استکبار جهانی و ترس از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارد.

دبیر یادواره شهید رضایی‌نژاد، از اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایی استان ایلام برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کرد.

انتهای پیام

کد N423376

وبگردی