آفتاب

انصاری:رفتار مجامع بین المللی در باره غزه مایه شرم‌ساری است

انصاری:رفتار مجامع بین المللی در باره غزه مایه شرم‌ساری است

معاون پارلمانی رییس جمهوربا برشمردن جنایات متعدد رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، رفتار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین المللی را مایه شرم‌ساری آنان خواند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در نشست اداری معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و برکت این ماه، اظهار داشت: همه ماه ها ماه خداوند و ضیافت الهی است و اگرچه ماه پر خیر و برکت رمضان سپری شد، اما مومنان با قدر دانستن نعمات الهی از ادامه خودسازی در باشگاه روح سازی تعبد و بندگی در درگاه خدا غافل نشوند.

وی همچنین اهل بیت ، نظام اسلامی وانسجام ملی را نعمات بزرگی برای ملت ایران دانست و اشاره کرد این نعمت‌ها را از برکت وجود اهل بیت وامامان علیهم السلام داریم و مایه فخر ایران زمین است.

انصاری با اشاره به مشکلات فراوانی که فراروی دولت یازدهم از آغاز تا کنون قرار داشته از روزهای پرکار معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در ماه های آتی خبر داد و اظهارداشت: دولت تدبیر و امید از ابتدای کار با مشکلات فراوانی روبرو بوده است، که مهمترین آنها دو مساله اصلی تورم و رکود می باشد که برهمین اساس دولت در یازده ماه اخیر تمام تلاش خود را به کار بست تا تورم لجام گسیخته 44 درصدی را کاهش دهد. به کمک خداوند تورم زودتر از موعد به نرخ 24 درصد کاهش یافت و دولت در دو هفته گذشته، اهتمام خود را بر مساله رکود متمرکز کرده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به این‌که تا دو سال آینده اقتصاد کشور از رکود فعلی خارج شود، گفت: چندین جلسه اخیر دولت به موضوع تهیه لایحه جامعی برای خروج از رکود مصروف شده است که در اولین هفته کاری مجلس تقدیم پارلمان خواهد شد. از سوی دیگر دولت نیز در جلسات متعدد خود در حال تهیه دستورالعمل های لازم در این خصوص است.

انصاری با بیان این‌که ماه های پرکارتری نسبت به ماه های اولیه سال در پیش است، خاطرنشان کرد: تهیه قانون جامع خروج از رکود از یکسو و تصویب آن از سوی دیگر و همچنین تشکیل ستاد تدوین برنامه ششم توسعه کشور باعث شده است تا در ماه‌های باقی مانده سال حجم کاری همکاران معاونت پارلمانی افزایش یابد تا دولت بتواند در تعامل با مجلس و همکاری نمایندگان، مشکلات کنونی کشور را حل نماید.

انصاری در ادامه به جنایت های رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: برای کشورها و سازمان هایی که مدعی طرفداری از حقوق بشر هستند بسی جای تاسف و شرمساری است که یک روز برای به خطر افتادن زندگی چند پرنده غوغا به پا می کنند ولی امروز چشم خود را بر جنایت های متعدد صهیونیست ها بسته اند. به راستی اگر این اتفاق های ناراحت کننده برای اسرائیلی ها رخ می داد این گونه رفتار می کردند؟ آیا اگر کودکان اسرائیلی نیز مانند کودکان مظلوم و دردمند غزه به خاک و خون کشیده می شدند، دنیا همانند امروز سکوت می کرد؟

وی در قسمت دیگر از سخنان خود با جنایات گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش، که به راستی مزدور اسرائیل و حکام نالایق عربی است، به جای اینکه به دفاع ازملت ستم دیده برخیزند و از کیان مسلمین به دفاع بپردازند، بر خلاف ادعای دروغین خود، تیغ را زیر گلوی مسلمین گذاشته و بدترین و زشت ترین جنایت های بشری را در عراق و سوریه رقم می زنند.

انتهای پیام

کد N423345

وبگردی