آفتاب

تظاهرات جهانی در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

تظاهرات جهانی در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

هزاران تن از مردم آمریکا، فرانسه، آلمان، شیلی، ونزوئلا و همچنین جمعی از عرب‌های اسرائیل با برگزاری تظاهرات، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، هزاران تن از مردم آمریکا با برگزاری تظاهرات در اطراف کاخ سفید ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خواهان توقف جنگ در نوار غزه شدند.

تظاهرکنندگان که تظاهرات خود را از مرکز واشنگتن آغاز کرده و به سمت کاخ سفید رفتند، بر همبستگی با مردم فلسطین‌ تاکید و خواهان بازگشایی گذرگاه‌ها در مرز با نوار غزه و برداشتن محاصره از این منطقه و مجازات رژیم صهیونیستی به خاطر کشتار فلسطینیان شدند.

تجمع کنندگان همچنین از مسئولان آمریکایی خواستند تا بر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به جنایت‌های خود در نوار غزه فشار بیاورند.

صدها تن از مردم آلمان و عرب‌های مقیم در این کشور نیز با برگزاری تظاهرات، ضمن اعلام همبستگی خود با مردم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خواهان مداخله فوری مسئولان برای پایان دادن به این جنایت‌ها شدند.

از سوی دیگر هزاران تن از مردم فرانسه با برگزاری تظاهرات در پاریس حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و موضع مسئولان فرانسوی در برابر این حملات را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان ضمن حمل پرچم‌های فلسطین همبستگی خود را با مردم غزه اعلام کردند.

هزاران تن از حامیان مردم فلسطین نیز در شیلی نیز با برگزاری تظاهرات، ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از رئیس جمهور این کشور خواستند روابط دیپلماتیک خود با اسرائیل را قطع کند.

هزاران تن از مردم ونزوئلا نیز با برگزاری تظاهرات در کاراکاس خواهان توقف فوری خشونت‌ها در نوار غزه شدند.

از سوی دیگر هزاران عرب اسرائیلی نیز در همبستگی با مردم غزه در شهر "طمره" در شمال اراضی اشغالی دست به تظاهرات زدند.

تظاهرکنندگان ضمن حمل پرچم‌های فلسطین و جنبش حماس خواهان توقف خشونت‌ها در نوار غزه شدند.

اخیرا نیز جمع زیادی از مردم سودان، مالزی و اسپانیا با برگزاری تظاهرات حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف این حملات شدند.

انتهای پیام

کد N422502

وبگردی