آفتاب
حقیقت پور در گفتگو با مهر:

ساخت موشک و سلاح را به جوانان فلسطینی آموزش می دهیم

ساخت موشک و سلاح را به جوانان فلسطینی آموزش می دهیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه ما می دانیم که چگونه غزه را مسلح کنیم، گفت: ما به جوانان غزه و فلسطین یاد خواهیم داد که چگونه سلاح و موشک درست کنند و هر آنچه دارند بر سر صهیونیست ها آوار کنند.

منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون تجهیز کردن مردم فلسطین و کرانه باختری و نیز پیام اخیر سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به مردم غزه گفت: اینکه رهبری فرمودند باید غزه و کرانه باختری تجهیز شوند، برای ما یک فرض واجب است و مجلس هر کاری که در این زمینه بتواند را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه مجلس با شاکله نظام در یک رفتار سیستمی وظیفه خود را انجام خواهد داد، افزود: ما در مجلس شورای اسلامی با هماهنگی که در راس نظام انجام خواهد شد به وظیفه خود در این زمینه عمل می کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ما خودمان بلد هستیم که چگونه غزه را مسلح کنیم، ادامه داد: ما به جوانان غزه و فلسطین یاد خواهیم داد که چگونه سلاح و موشک درست کنند و هر آنچه دارند بر سر صهیونیست ها آوار کنند.

حقیقت پور گفت: این یک روش برای تجهیز کردن مردم غزه و فلسطین است، ما برای آنها سلاح ارسال نمی کنیم بلکه به جوانان غیرتمند آنها یاد می دهیم که چگونه در برابر رژیم اشغالگر قدس مسلح شده و خشم خود را بر سر آنها فروریزند.

کد N422489

وبگردی