آفتاب

آغاز دومین روز محاکمه مهدی هاشمی/ سکوت وکلا در برابر خبرنگاران

 آغاز دومین روز محاکمه مهدی هاشمی/ سکوت وکلا در برابر خبرنگاران

دومین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران در حالی آغاز شد که وکلای وی حاضر به اطلاع رسانی در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده نشدند.

 

به گزارش آفتاب به نقل از خبرنگار مهر صبح امروز دومین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.

براساس گفته پوربابایی یکی از وکلای مدافع مهدی هاشمی قرار است در این جلسه ادامه کیفرخواست متهم قرائت شود. پرونده مهدی هاشمی بیش از صد صفحه کیفرخواست دارد که دیروز در دو جلسه صبح و بعدازظهر نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت.

ساعت هفت و 50 دقیقه امروز هوشنگ پوربابایی نخستین وکیل مهدی هاشمی در دادگاه حاضر شد اما در برابر پرسش خبرنگاران درخصوص نحوه رسیدگی به پرونده و اتهامات مهدی هاشمی سکوت کرد.

محمود علیزاده طباطبایی و وحید ابوالمعالی دو وکیل دیگر مهدی هاشمی نیز هنگام ورود به دادگاه وقتی با پرسش های خبرنگاران روبرو شدند با این توضیح که دادگاه غیر علنی است و نمی توانند از مباحث داخل دادگاه حرفی بزنند در برابر سوالات سکوت کردند.

وحید ابوالمعالی هم در جمع خبرنگاران افزود: آنهایی که در این باره اظهارنظر می کنند کار غیرقانونی کرده و ما نمی توانیم در مورد این پرونده اظهارنظر کنیم.

علیزاده درخصوص ساعت شروع دادگاه نیز گفت: قرار بود دادگاه ساعت هشت صبح برگزار شود اما ما کمی تاخیر داشتیم.
کد N422302

وبگردی