آفتاب
همراه با تصویر؛

حملات موفقیت آمیز مقاومت به اهداف نظامی اسرائیل/ شلیک 116 موشک به تل آویو

حملات موفقیت آمیز مقاومت به اهداف نظامی اسرائیل/ شلیک 116 موشک به تل آویو

منابع فلسطینی به تازگی تصویری اینفوگرافیک از نقاط حملات موفق گروههای مقاومت فلسطینی علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی منتشر کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی به تازگی تصویری اینفوگرافیک منتشر کرده اند که در آن نقاط حملات موشکی موفق گروههای مقاومت علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی به طور واضح مشخص شده است.

در این تصویر اهداف مورد نظر در فلسطین اشغالی به چهار بخش پایگاههای نظامی ارتش اسرائیل، پایگاههای نیروی هوایی، پایگاههای دریایی و مراکز اتمی صهیونیستها هر کدام با نماد ویژه ای تقسیم بندی شده است.

دو هدف بسیار مهم تحقق یافته مقاومت فلسطین در حملات موشکی علیه رژیم صهیونیستها هدف قرار دادن مراکز اتمی دیمونا (شرق غزه) و  عیلبون (شمال غزه) بوده است که مقامات تل آویو را دچار حیرت کرده است.

حملات موشکی به مقر فرماندهی عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در تل آویو از دیگر اهداف بسیار مهمی بود که مقاومت در جنگ غزه آن را محقق کرد.

همچنین به اذعان صهیونیستها تاکنون با گذشت 27 روز از جنگ علیه غزه، 116 فروند موشک مقاومت فقط به تل آویو پرتاب شده که این خود موفقیتی منحصر به فرد برای گروههای مقاومت محسوب می شود.

این در حالی بود که صهیونیستها در نظر داشتند با آغاز حملات زمینی علاوه بر از بین بردن تونلها، حملات موشکی مقاومت را متوقف کنند اما در رسیدن به این هدف تاکنون شکست خورده اند.

کد N422280

وبگردی