آفتاب

نماینده خبرگان رهبری: خلع سلاح مقاومت خوابی است که تعبیر ندارد

نماینده خبرگان رهبری: خلع سلاح مقاومت خوابی است که تعبیر ندارد

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بر خلاف خیال خام استکبار جهانی و اسرائیل غاصب، خلع سلاح مقاومت خوابی است که تعبیر ندارد.

آیت الله سید علی اکبر قرشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رژیم صهیونیستی با مشاهده مبارزه بی امان مقاومت به این فکر افتاده تا با همراهی آمریکا، مقاومت را خلع سلاح کند ولی آنها غافل از این هستند که جنبش مقاومت، عصاره همان ملت فلسطین است ملتی که هرلحظه زنان و کودکان خود را از دست می دهند.

وی با انتقاد از سکوت مرگبار مجامع بین المللی اظهار کرد: زمانی که در جمهوری اسلامی کوچکترین اتفاقی روی می دهد مجامع بین المللی فریاد نقض حقوق بشر سر داده و ایران را متهم می کنند اما امروز جنایات رژیم صهیونیستی را به فراموشی سپرده و بدتر از همه بر وحشی گری اش لبخند می زنند.

آیت الله قرشی یادآور شد: غربی که از تمدن و فرهنگ حرف می زند امروز همپای اسرائیل غاصب با مردم مظلوم فلسطین می جنگد همان گونه که همپای عراق علیه ایران جنگید.

وی اضافه کرد: رسانه های غربی حتی از انعکاس جنایات اسرائیل غاصب امتناع کرده و یا اگر انعکاس می دهند بسیار کمرنگ و بی اثر منعکس می کنند.

آیت الله قرشی گفت: حالا که سنگ جای خود را به موشک داده واهمه ای بر جان اسرائیل جنایتکار افتاده و این بار احساس خطر کرده است، حتی تحلیگران غربی به این باور رسیده اند که مقاومت شکست ناپذیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ 33 روزه گفت: نتانیاهو دچار فراموشی شده و از یاد برده است که چگونه اسرائیل در جنگ 33 روزه شکست را با جان و دل خرید.

آیت الله قرشی مقاومت را نبض تپنده فلسطین عنوان کرد و افزود: قرآن قانون و شهادت در راه خدا آرمان بزرگ جنبش مقاومت اسلامی است.

وی ادامه داد: مقاومت باید از سوی کشورهای مسلمان مورد حمایت قرار گیرد و اجازه ندهد تا این جنبش اسلامی و مردمی در مبارزه با غده سرطانی منطقه تنها بماند.

8135/581
کد N422189

وبگردی