آفتاب
به دستور آیت الله آملی لاریجانی صورت گرفت;

توقف فعالیت معادن واقع در ارتفاع بیش از 2200 متر قله دماوند

توقف فعالیت معادن واقع در ارتفاع بیش از 2200 متر قله دماوند

در پی صدور دستور ر ئیس قوه قضائیه، رئیس كل دادگستری مازندران با دعوت از مدیران دستگاه‌های ذیربط و ضابطان قضایی در استان مازندران، در روز عید سعیدفطر به منطقه عزیمت و از نزدیك به بررسی امور مذكور پرداختند.

به دستور رئیس قوه قضاییه، رئیس كل دادگستری استان مازندران از فعالیت و بهره‌بردری غیرمجاز از تمامی معادن واقع در ارتفاع بالای 2200 متر قله دماوند جلوگیری كرد.

به گزارش ایلنا، در پی وصول گزارش‌هایی مبنی بر برداشت و بهره‌برداری غیرمجاز از معادن واقع در ارتفاع بیش از 2200 متر در قله دماوند، آیت الله آملی لاریجانی به رئیس كل دادگستری استان مازندران دستور داد: شرایط و نحوه فعالیت این معادن هر چه سریعتر بررسی شود.

بنابراین گزارش در پی صدور این دستور رئیس كل دادگستری مازندران با دعوت از مدیران دستگاه‌های ذیربط و ضابطان قضایی در استان مازندران، در روز عید سعیدفطر به منطقه عزیمت و از نزدیك به بررسی امور مذكور پرداختند.

پس از انجام بررسی‌های لازم و شنیدن سخنان مسئولان ذیربط و بهره‌برداران معادن، دستور توقف فعالیت تمامی معادن واقع در ارتفاع بیش از 2200 متر صادر و از فرماندهی انتظامی استان خواسته شد از تردد هر گونه كامیون و وسایل باربری به سمت معادن جلوگیری شود.

براساس این گزارش اقدامات لازم به منظور رسیدگی نهایی به پرونده این معادن از طریق مبادی قانونی در حال انجام است.

کد N421853

وبگردی