آفتاب

هزاران اردنی جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

هزاران اردنی جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

تهران-ایرنا- هزاران اردنی با برپایی راه پیمایی در شهرهای مختلف این کشور، جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند و مقاومت مردم فلسطین در برابر کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی را ستودند.

به گزارش پایگاه خبری ˈالرأیˈ اردن، هزاران اردنی روز گذشته پس از نماز جمعه، در شهرهای مختلف اردن و از جمله امان، اربد، صرفا و زرقا، با شرکت در راه پیمایی هایی خواستار حمایت عرب ها و مسلمانان از مردم نوار غزه شدند.

الرأی افزود: گروه های مختلف مردمی در این تظاهرات کشتارهای رژیم صهیونیستی در حق مردم نوار غزه را به شدت محکوم و تاکید کردند که غزه به گورستان نظامیان رژیم صهیونیسیتی تبدیل خواهد شد و پیروزی را برای امت اسلامی رقم خواهد زد.

این پایگاه خبری اضافه کرد: شرکت کنندگان در این راه پیمایی ها با محکوم کردن حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی و جانبداری از آن، خواستار حمایت از مجاهدان غزه شدند.

برپایه این گزارش، راه پیمایان تاکید کردند که نیروهای مقاومت برای این که بتوانند در مقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و مانع کشتار زنان و کودکان و سالمندان در خانه ها، مساجد و مدارس شوند، باید از سوی مسلمانان جهان حمایت شوند.

اردنی ها ضمن انتقاد ازسکوت برخی کشورهای عربی در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی، این کار را غیرقابل قبول دانستند و تاکید کردند که این حالت انفعالی باعث می شود رژیم صهیونیستی بدون واهمه به تجاوزها و کشتارهای خود ادامه دهد.

خاورم **2041**7074**1446
کد N421446

وبگردی